کد خبر: ۱۲۷۹۹
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
آیت الله فلاحتی گفت: دشمنان می خواهند شکست سیطره جهانی خود و اخراج خفیفانه شان از منطقه خاورمیانه را با انتقام گرفتن از جمهوری اسلامی جبران کنند، زیرا بسیار خشمگین و عصبانی هستند.
به گزارش جدید پرس:

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، گفت: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل جبهه استکبار روز به روز افزایش می یابد و فرهنگ شهادت در این سرزمین نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاهش به داخل است و نیازهای کشور را به خارج گره نزده است، جبران بدهی ۴۸۰ هزار میلیاردی دولت گذشته را یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: دشمنان می خواستند قیمت دلار را تا ۵۰ هزار تومان بالا ببرند و برنامه های اقتصادی دولت را مختل کنند، اما دولت ارز ترجیحی را حذف و بازار را مدیریت کرد.

وی دشمنی های سران بی خرد و غافل آمریکا با ملت ایران را در نهایت موجب نابودی خودشان دانست و اضافه کرد: بزرگنمایی مشکلات ایران و حمایت از حرکت های ضد انقلابی در واقع تلاش دشمنان برای سرپوش گذاشتن بر ضعف ها و مشکلات سیاسی خودشان است و می خواهند شکست سیطره جهانی خود و اخراج خفیفانه شان از منطقه خاورمیانه را با انتقام گرفتن از جمهوری اسلامی جبران کنند، زیرا بسیار خشمگین و عصبانی هستند

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها