کد خبر: ۱۴۴۲۳
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
یک روزنامه‌نگار انگلیسی اعلام کرد که اگر طارمی راهی چلسی شود، از این موضوع تعجب نمی کند.
به گزارش جدید پرس:

پوشیدن لباس یکی از تیم های تاپ لیگ جزیره، رویای هر بازیکن ایرانی است. فرصتی که به واسطه درخشش در فوتبال اروپا نصیب مهدی طارمی شده و خود این بازیکن نیز چند ماه پیش در گفتگویی، از این آرزو پرده برداشت و حالا او بیش از هر زمان دیگری به تحقق این رویا نزدیک شده است.

روزهای خوب مهدی طارمی در لباس پورتو، با درخشش این بازیکن در جام جهانی نیز همراه بود. مهاجم بوشهری توانست ۲ مرتبه از سد خط دفاعی قدرتمند و کهکشانی انگلیس عبور کند و برابر تیمی که مدعی کسب عنوان قهرمانی جام جهانی است، بریس کند.

طارمی که در سه فصل اخیر با لباس پورتو گل های فوق العاده پر اهمیت و حساسی را به ثمر رسانده و در قهرمانی های این تیم نیز نقش مهمی داشت، تحسین بسیاری از خبرنگاران خارجی را به خود وا داشت و او حالا ممکن است روزهای حساسی را برای یک انتقال شگفت انگیز پیش روی خود داشته باشد.

دین جونز، روزنامه نگار انگلیسی به وب سایت GiveMe Sport گفته است که احتمال دارد در آستانه نقل و انتقالات زمستانی پیش رو، چلسی به سراغ این مهاجم ایرانی برود.

آبی‌ها در گذشته به این بازیکن ۳۰ ساله علاقه نشان داده‌اند و فرم فوق‌العاده‌اش برای باشگاه و تیم ملی ایران ممکن است او را در نهایت به استمفوردبریج ببرد.

در ماه آگوست بود که نشریه پرتغالی آبولا ادعا کرد که چلسی در حال آماده سازی یک پیشنهاد برای انتقال طارمی است که ۲۲ میلیون پوند ارزش گذاری شده است، زیرا آنها به دنبال تقویت خط حمله ضعیف خود هستند.

البته چلسی تنها تیم انگلیسی نیست که به طارمی علاقه نشان داده است. ستاره ایرانی پیش از این مورد توجه تاتنهام و آرسنال نیز قرار گرفته بود و باید دید آیا طلسم حضور این بازیکن توانمند در لیگ جزیره شکسته خواهد شد یا خیر.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها