کد خبر: ۱۴۲۸۳
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
سرمربی تیم ملی عنوان کرد که تیمش باید در نیمه دوم دروازه آمریکا را باز می‌کرد.
به گزارش جدید پرس:

کارلوس کی‌روش بلافاصله بعد از پایان دیدار تیم ملی فوتبال ایران با آمریکا که با باخت ایران و ناکامی از صعود به دور حذفی جام جهانی همراه بود گفت: نیمه اول برای آمریکا بود و نیمه دوم برای ایران. باید در نیمه دوم گل می‌زدیم که این اتفاقا رخ نداد. رویای ما کامل نشد. از حالا باید به گام بعدی با ایران فکر کرد.

او گفت: طبیعتا به فکر نتیجه دیگری بودیم اما حریف بازی‌ را خیلی بهتر آغاز کرد و موقعیت داشت و مستحق گلزنی بود. در نیمه دوم بهتر شدیم و قدم به قدم جلو رفتیم و فرصت‌های کافی ایجاد کردیم. در فوتبال تیمی که گلزنی‌ می‌کند، برنده می‌ شود و ما مجازات شدیم که گلی به دست نیاوردیم.

سرمربی تیم ملی گفت: باید در نیمه دوم گل می‌زدیم و نتیجه منصفانه تساوی بود. برای‌ آمریکا در مرحله حذفی آرزوی موفقیت می‌کنم. 

او گفت: من مفتخرم سرمربی تیم ایران باشم و بازیکنان بسیار عالی در اختیار دارم. من تیم های زیادی را مربیگری کردم و به سختکوشی آنها افتخار می کنم. 

کی روش درباره شایعه تهدید بازیکنان تیم ملی گفت: در دنیایی که الان هستیم و مشکلاتی وجود دارد همیشه ممکن است کسی از منابع نامعلوم اطلاعاتی بدهد که درست نباشد و مطمن باشید چیزی که در خصوص‌تهدید بازیکنان من گفتند احمقانه وشرم آور است. در این خصوص داستان های زیادی شنیدیم اما بازهم می گویم بازیکنان من برای مردم و کشور ایران بازی می کنند و خوشحالم آنها پاسخ خوبی در زمین به برخی دادند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها