کد خبر: ۱۳۶۰۰
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: ۳ نفر ‌از مسببان حادثه تروریستی ایذه در حال خروج از مرز ماکو ‌بازداشت شدند، هر کسی که در این حادثه دخالت داشته است هرکه باشد و در هر سوراخی رفته باشد او را بازداشت خواهیم کرد و از او انتقام می‌گیریم.
به گزارش جدید پرس:

محسن رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه اظهار داشت: سه نفر از جنایتگران این حادثه که قصد فرار از مرز ماکو از سمت ارومیه را داشتند دستگیر و در حال انتقال به اهواز هستند و مردم ایران مطمن باشند همه عوامل این حادثه جانسوز ‌شناسایی و دستگیر خواهند شد.

وی‌ افزود: بنده از مسئولان قضایی تقاضا دارم افراد جنایتکار این حادثه تروریستی را به ایذه آورده و در ایذه در مقابل مردم این شهرستان مجازات و محاکمه بشوند تا بدانند ایذه قهرمان همیشه بر سر پای خودش است و با تقدیم کردن چند شهید خم نمی‌شود و مسیر تاریخی خودش را ادامه می‌دهد.

رضایی گفت: در امر شناسایی این مجرمان هیچ کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

معاون اقتصاد رئیس جمهور‌ با بیان اینکه مردم ایذه همیشه یکی از کانون‌های قوم بختیاری بوده‌اند گفت: ایذه قهرمان تاریخ‌سازی خودش را در تاریخ ایران اسلامی دنبال خواهدکرد.

وی ‌در ادامه به تحریم‌های آمریکا اشاره کرد و تصریح کرد: امروز ما داریم تحریم‌های آمریکایی را بیرون می‌کنیم و بر دهان آمریکا و اروپا می‌زنیم. امروز‌ بیش از یک میلیون بشکه نفت صادر‌ می‌کنیم و این برای دشمنان  قابل قبول نیست.

رضایی با اشاره به شکست آمریکا در تحریم اقتصادی اشاره کرد و گفت: آمریکا بعد از شکست فشار تحریم‌ها علیه ایران قصد ایجاد ناامنی دارد.

وی با بیان اینکه آنها در تحریم اقتصادی علیه ایران شکست خورند، گفت: به دنبال اجرای پروژه ناامنی در ایران هستند تا با تعطیلی بازارها، عدم سرمایه‌گذاری در ایران و عدم معامله به هدف ‌خودشان که همان تحریم اقتصادی علیه است دست یابند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها