کد خبر: ۱۳۳۹۰
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
​مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری روز دوشنبه در همایش تحکیم وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان که با حضور هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبری معظم انقلاب اسلامی، علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و ریش سفیدان استان برگزار شد، افزود: دشمنان برای برهم زدن امنیت در این استان تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند اما مردم این استان با وفاداری به نظام هیچ گاه خواب دشمن را تعبیر نخواهند کرد.
به گزارش جدید پرس:

نماینده مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن تمام تلاش خودش را می‌کند تا در سیستان و بلوچستان مشکلاتی را ایجاد کند اما مردم به دلیل وفاداری به نظام هیچ گاه خیانت نکرده و نخواهند کرد.

نماینده مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری روز دوشنبه در همایش تحکیم وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان که با حضور هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبری معظم انقلاب اسلامی، علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و ریش سفیدان استان برگزار شد، افزود: دشمنان برای برهم زدن امنیت در این استان تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند اما مردم این استان با وفاداری به نظام هیچ گاه خواب دشمن را تعبیر نخواهند کرد.

مولوی نذیر احمد سلامی اظهارداشت: دشمن تمام تلاش خودش را کرد که مردم در انتخابات شرکت نکنند اما مردم سیستان و بلوچستان با تمام وجود پای صندوق رای رفتند.

وی افزود: ۶۲ درصد مردم سیستان و بلوچستان با وجود تمام تلاش های دشمنان به پای صندوق های رای رفتند و خواب دشمنان را پریشان کردند.

نماینده مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم استان خیلی کم کوتاهی ها را به جاهای دیگه منعکس کردند و این از نجابت مردم است.

همایش وحدت

 همایش وحدت و همدلی

مولوی سلامی اظهارداشت: تقاضا داریم که از طرف رهبر معظم انقلاب یک پیام تسلیتی صادر شود، چون این اقدام باعث تسلی خاطر مردم و آرامش در جامعه می شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری به همراه هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

حاج علی اکبری قرار است تدابیر عالی رهبر انقلاب برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان بگذارد.

عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با ایشان دیدار کرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها