کد خبر: ۱۰۹۵۰
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
الیزابت امینی متولد 29 اسفند 1354 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی می باشد که اولین بار در 22 سالگی بازیگری را تجربه کرد که بعدا در یک سانحه رانندگی از ناحیه صورت به شدت مجروح شد .
به گزارش جدید پرس:

الیزابت امینی متولد 29 اسفند 1354 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی می باشد که اولین بار در 22 سالگی بازیگری را تجربه کرد که بعدا در یک ساحه رانندگی از ناحیه صورت به شدت مجروح شد.

بعنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد و سه خواهر و دو برادر هم دارد ، مادرش خانه دار و پدرش کارمند بازنشسته هواپیمایی است.

از کلاس تا تئاتر

بعد از انصراف از دانشگاه در سال 1376 وقتی 22 ساله بود در آموزشگاه پویا دوره بازیگری را شروع کرد و بطور حرفه ای با تئاتر کودک بروی صحنه رفت.

در جلوی دوربین

بعد از دو سال تجربه تئاتر در سال 1379 با فیلم همسایه ها در یک ایپزود به کارگردانی محمد حسین لطیفی جلوی دوربین رفت.

بازی در سریال همراز سامان مقدم و کمکم کن قام جعفری او را شناخته تر کرد تا اینکه سال 1385 با سریال وفا به شهرت رسید

زندگی همه جای ایران

در محله کریمخان تهران بدنیا آمدم از آنجایی که پدرم کارمند هواپیمایی بودند و دائماً در حال ماموریت ، لذا ما نیز تجربه زندگی در مناطق مختلفی را بدست آورده ایم.

تقریباً می توانم در تمام سال های زندگی ام دور ایران را گشته ام.

تصادف رانندگی

سال 1380 در خیابان سعادت آباد با یک اتومبیل تصادف کردم ، من عابر بودم و متاسفانه راننده محترم نه تنها کمکی به من نکرد بلکه فرار کرد.

در نهایت من را به بیمارستان مدرس بردند و آنجا تحت درمان قرار گرفتم ، متاسفانه صورتم بیشترین آسیب را دید، پلکم پاره و بیشتر استخوان های صورتم خرد شده بود.

نویسندگی

در کنار بازیگری نویسندگی می کنم و کتاب می خوانم ، خدا بخواهد به زودی 3 – 4 تا از نوشته هایم که در حال حاضر تبدیل به فیلمنامه شده ساخته می شود.

سوژه هایم اجتماعی اند و عشقی و عاطفی و یکی هم سوژه جنایی دارد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها