کد خبر: ۱۰۶۹۱
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
عده قلیلی هنجارشکن و قانون شکن درصدد از بین بردن امنیت جامعه، تخریب و آتش زدن مساجد، تخریب اموال عمومی و مجروح کردن مأموران نیروی انتظامی هستند.
به گزارش جدید پرس:

علی شعبانی، رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه باید علت فوت دختر نوجوان سقزی از مسیرهای قانونی پیگیری و اعلام شود، گفت: مردم فریب این افراد را نخورند و از حضور در تجمعات خودداری کنند؛ در مواقعی که در سطح شهر حضور دارند از نزدیک شدن به اجتماع این افراد دوری کنند.

وی افزود: با تلاش نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، برخی از سران معترضان شناسایی و دستگیر شده‌اند و شناسایی و بازداشت این افراد ادامه دارد.

مقام ارشد قضائی استان در ادامه بیان داشت: عده قلیلی هنجارشکن و قانون شکن درصدد از بین بردن امنیت جامعه، تخریب و آتش زدن مساجد، تخریب اموال عمومی و مجروح کردن مأموران نیروی انتظامی هستند.

شعبانی همچنین اذعان داشت: در آینده نزدیک اطلاعات تکمیلی افراد و سران معترضان منتشر می‌شود و برخورد ما با آنها سخت و قاطع خواهد بود.

این مقام مسئول یادآور شد: متأسفانه قاطبه افراد دستگیر شده، فریب خورده‌اند و به والدین توصیه می‌کنیم از حضور فرزندانشان در اجتماعات جلوگیری کنند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند و حجاب و عفاف، برای آنها بهانه است و نباید جوانان فریب آنها را بخورند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها