کد خبر: ۴۵۷۵
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه به نظر می رسد بازار طلا و سکه به آرامش نسبی دست پیدا کند، گفت: در صورتی که برجام بتواند طبق روال مدنظر پیش برود، شاهد ایجاد تعادل در بازار طلا و سکه خواهیم بود.
تعداد بازدید : 0
به گزارش جدید پرس:

آیت محمدولی، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت و گو با پایگاه خبری جدیدپرس روند فعلی بازار طلا  سکه را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: این بازار در چند وقت گذشته دچار برخی نوسانات شد که تا حدودی این نوسانات نسبت به چند وقت گذشته با افزایش همراه بود.

وی اظهار داشت: وجود چنین نوساناتی در بازار باعث شد تا داد و ستد آنطور که باید انجام نشود و خریدار و فروشنده در انتظار تعیین تکلیف قیمت این کالاها ها در بازار بمانند تا زمینه ایجاد ثبات قیمت ها در بازار فراهم شود.

محمدولی با بیان اینکه به نوعی بازار طلا در اینگونه نوسانات نمی تواند رضایت بخش باشد، گفت: با توجه به چنین مساله ای امیدواریم به زودی نوسانات بازار از بین رود و روند معاملات بتواند به ثبات نسبی دست پیدا کند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: هر داد و ستدی بین کشورها که بتواند انس جهانی و بازار ارز را دچار تغییر و تحول کند بر روند قیمتی تاثیرگذار خواهد بود.

وی خاظرنشان کرد: هفته گذشته مطالب سیاسی و برجام مطرح بود که صحبت های مربوط به این موضوع تاثیر خود را بر بازار جهانی و نیز قیمت های داخلی طلا و سکه گذاشت.

محمدولی با تاکید بر اینکه به نظرمی رسد این روند ادامه دار باشد و بازار بتواند به آرامش نسبی دست پیدا کند، گفت: در صورتی که برجام بتواند طبق روال مدنظر پیش برود، شاهد ایجاد تعادل در بازار طلا و سکه خواهیم بود. 

رییس اتحادیه طلا و جواهر ایران اظهار داشت: افزایش نسبی قیمت ها در هفته جاری ناشی از توقف مذاکرات برجام و تصمیم گیری مسوولان سیاسی در این زمینه بود که توانست تاثیرگذار بر بازار داخلی طلا و سکه باشد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها