کد خبر: ۲۳۹۴۱
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
خودروهای ونوسیا محصول مشترک دانگ فنگ و نیسان پا به خیابان های تهران گذاشت.
به گزارش جدید پرس:
اولین محموله خودروهای ونوسیا توسط مکث موتور به گمرک وارد شد

شرکت مکث موتور با ثبت نمایندگی رسمی در وزارت صمت اقدام به واردات محصولات شرکت ونوسیا (Venucia) نموده که اولین محموله آن وارد کشور شده است و در حال حاضر این خودروها در مرحله ترخیص در گمرک قزوین قرار دارند.

شرکت مکث موتور به عنوان زیرمجموعه گروه ماموت خودرو قصد دارد سه مدل از خودروهای ونوسیا را در بازار ایران عرضه کند و اکنون تعداد قابل توجهی از این خودروها جهت دریافت مجوزهای لازم به گمرک قزوین وارد شده‌اند. محموله وارد شده به کشور شامل مدلهای V-Online، Star و D60 Plus می‌شود که به عنوان خودروهایی مدرن از برند لوکس و باکیفیت ونوسیا در ایران عرضه خواهند شد.

 

این روزها و با توجه به آزادسازی واردات خودرو پس از وقفه‌ای نسبتا طولانی مدت، شرکت‌های مختلفی تعداد انگشت‌شماری از نمونه‌ خودروهای مورد نظر خود را جهت تست و یا بررسی استاندارد‌ها به کشور وارد کرده‌اند که البته این اقدام به معنای نمایندگی بودن و واردات قطعی آنها نخواهد بود.

خودروهای ونوسیا وارد ایران شد

در روزهای گذشته خبر همکاری مکث موتور با برند ونوسیا و از طرف دیگر دست گذاشتن نورا موتور بر روی این برند چینی در رسانه های خودرویی منتشر شد. حالا با تصاویر ارسال شده توسط  مخاطبان، شاهد ورود مدل V-Online ونوسیا به بازار کشور هستیم.

مکث موتور که این روزها اکثر مردم آن را با پیکاپ کلوت از کمپانی دایون و کراس اوور تیارا از کمپانی بایک می شناسند، ظاهراً برند ونوسیا (Venucia) را نیز برای واردات در وهله اول و سپس تولید در خطوط داخل کشور در نظر گرفته و گفته می‌شود که ۳ مدل از برند ونوسیا به نام های D60 Plus، V-Online و Star برای بازار ایران در نظر گرفته شده است. از طرفی نورا موتور هم گویا به سراغ این برند آمده و در پایان باید دید در این جدال داخلی بر سر این برند چینی، کدام شرکت به پیروزی خواهد رسید.

تصاویر ارسالی و دو خودروساز خصوصی :

بر طبق تصاویر ارسالی مخاطبان برای ما، گویا مدل V-Online جهت تست های فنی و کسب مجوزهای استاندارد به ایران آمده است. از طرف دیگر اخبار واصله از گوشه و کنار حاکی از آن است که نورا موتور پا را فراتر گذاشته و حتی پلاک گذر موقت نیز برای محصولات ونوسیا جهت انجام تست های جاده ای دریافت کرده است.

اندکی در خصوص ونوسیا

ونوسیا از زیر مجموعه خودروساز بزرگ چین، دانگ فنگ است. از طرفی ونوسیا شراکتی گسترده با نیسان ژاپن دارد و در ساخت محصولاتش از انواع پلت فرم ها و قوای فنی نیسان بهره می گیرد و به این ترتیب به واقع محصولاتی چینی-ژاپنی را روانه مارکت چین و سایر بازار های هدف خود می کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها