کد خبر: ۱۳۰۸۲
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
نوسان شدید قیمت‌ها در بازار خودرو و در عین حال، افزایش قیمت خودرو همزمان با رشد قیمت دلار، این روزها خرید خودرو را برای آن دسته از افرادی که پول کمی در جیب دارند، سخت کرده است.
به گزارش جدید پرس:

داستان من بدو، خودرو بدو، روایتی است که در حال حاضر بسیاری از خریداران خودرو عنوان می‌کنند که هر زمان تصمیم به خرید خودرو می‌گیرند، با قیمت‌هایی متفاوت در بازار مواجه می‌شوند که البته این اتفاق باعث می‌شوند آن‌ها مجبور شوند سراغ مدل‌های پایین‌تر خودرو بروند.

در این شرایط، خرید و فروش در بازار خودروهای دست دوم و کارکرده بهتر از خودروهای صفر است؛ اگرچه فعالان بازار خودرو عنوان می‌کنند در این بخش هم رکود شدید است.

با این حال، بررسی آگهی‌های فروش در میان خودروهای کارکرده نشان می‌دهد که برای آن گروهی که کمتر از ۷۰ میلیون تومان پول در جیب دارند هم خودروهایی پیدا می‌شود.

بنا به این گزارش، یک پراید صندوق‌دار مدل ۱۳۸۳ دنده‌ای برای فروش ۵۱ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین در آگهی‌های فروش، پژو۴۰۵ مدل ۱۳۸۰ در حدود ۷۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

دوو ماتیز مدل ۱۳۷۹ با ۲۰۰ کیلومتر کارکرد، در آگهی فروش به قیمت ۵۰ میلیون تومان دیده می‌شود. از سوی دیگر، برای پیکان سدان مدل ۱۳۸۱ با ۳۹۰ هزار کیلومتر کارکرد، قیمتی در حدود ۶۰ میلیون تومان اعلام شده است.

پژو روآ مدل ۱۳۸۸ با ۴۰۰ کیلومتر کارکرد هم ۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین پژو آردی مدل ۱۳۸۳ با ۲۰۰ کیلومتر کارکرد، قیمتی در حدود ۵۰ میلیون تومان دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها