کد خبر: ۱۲۳۶۸
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
هیوندای خط تولید N لاین را به قدری گسترش داده است که تقریباً برای هر مدل آن یک نسخه با ظاهر خشن‌تر عرضه می‌شود. آخرین موردی که به این روند می‌پیوندد، سدان هیوندای لافستا مخصوص بازار چین است که از نظر اندازه بین الانترا و سوناتا قرار می‌گیرد.
به گزارش جدید پرس:

نقطه قوت لافستا N لاین جدید، کیت بدنه خشن‌تر و ویژگی‌های آیرودینامیک برجسته است که آن را به یک هیوندای N تمام‌عیار شبیه می‌کند.

لافستا N لاین از جلوپنجره جدیدی با چراغ‌های روز LED شش‌ضلعی و تزئینات مشکی براق بهره می‌برد که چراغ‌های جلو را به هم متصل می‌کند. این مدل همچنین دارای ورودی‌های هوای بزرگتر روی سپر، یک اسپلیتر که به کناره‌ها گسترش می‌یابد و یک ورودی هوای مصنوعی در پایین کاپوت است.

علاوه بر این، لافستا N لاین مجموعه‌ای از چرخ‌های آلیاژی دورنگ با نشان N روی درپوش مرکزی دارد که کالیپرهای ترمز قرمز رنگ پشت آن‌ها قابل مشاهده هستند. این مدل همچنین از سپر عقب جدید با خروجی‌های مصنوعی، دیفیوزر تزئینی بزرگ با لوله‌های اگزوز چهارگانه، به علاوه بال عقب نسبتاً پر زرق و برق روی درب صندوق عقب بهره می‌برد. هیوندای لافستا N لاین تنها در رنگ خاکستری مات به همراه تزئینات مشکی براق قابل سفارش است.

فضای داخلی با یک کابین دیجیتال دارای دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی و مجموعه‌ای از کنترل‌های فیزیکی در زیر آن، به علاوه یک تونل مرکزی بازطراحی‌شده با پد شارژ بی‌سیم و دکمه‌ها به جای دسته‌دنده سنتی، کاملاً مدرن به نظر می‌رسد. این تغییرات ممکن است در آینده نزدیک به عنوان بخشی از به‌روزرسانی میان دوره‌ای در بقیه مدل‌های لافستا اعمال شوند. جزئیاتی که به احتمال زیاد منحصر به N لاین باقی خواهند ماند، نشان N روی فرمان، دوخت قرمز روی صندلی‌ها و حالت رانندگی اسپرت است.

هیوندای لافستا N لاین

طبق گزارش نشریه کار نیوز چین، جدیدترین عضو سری N لاین از موتوری مشابه سایر اعضای سری لافستا بهره نمی‌برد. در عوض، این مدل دارای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژ جدید با توان ۱۹۷ اسب بخار است. موتور جدید قدرت کمتری از موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ قدیمی دارد که توان ۲۰۱ اسب بخار تولید می‌کند و در لافستا لاکچری اسپورت استفاده می‌شود.

هیوندای هنوز مشخصات فنی این مدل را اعلام نکرده است، بنابراین نمی‌دانیم که آیا لافستا N لاین سریع‌تر از لاکچری اسپورت خواهد بود یا مثل سایر مدل‌های N لاین سیستم تعلیق و فرمان متفاوتی خواهد داشت یا خیر.

لافستا N لاین توسط سرمایه‌گذاری مشترک پکن-هیوندای در چین تولید خواهد شد. انتظار می‌رود عرضه آن در بازار این کشور از ماه آینده آغاز شود و به احتمال زیاد مانند سایر نسخه‌های این مدل فقط در چین عرضه خواهد شد.

هیوندای لافستا N لاینهیوندای لافستا N لاین       هیوندای لافستا N لاین  هیوندای لافستا N لاینهیوندای لافستا N لاینهیوندای لافستا N لاین

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها