کد خبر: ۲۴۱۸۰
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
به ادعای اکیپ لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، خواستار جدایی زودهنگام از این تیم شده است.
به گزارش جدید پرس:

لیونل مسی با وجود قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ فصل باشگاهی خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. شاید بتوان گفت این یکی از بدترین فصل‌های لئو در عرضه باشگاهی است. او نتوانست نقشی را که در قهرمانی البی‌سلسته ایفا کرد، در راه موفقیت PSG ایفا کند و این روز‌ها با حواشی بسیاری روبرو است.

پدر لئو چند روز پیش جدایی او در پایان فصل را تایید کرد، اما گفته می‌شود او زودتر از این‌ها می‌خواهد پاریس را ترک کند.

سفر غیرمنتظره به عربستان در کوران مسابقات باشگاهی خشم هواداران پاریس از مسی را چندین برابر کرد و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز برخورد قاطعی با این حرکت ستاره خود داشت. گروهی از اولترا‌های پاریس نیز با تجمع مقابل باشگاه شعار‌های تندی علیه مسی، نیمار و وراتی سر داده و خواهان جدایی آن‌ها از تیم محبوب‌شان شدند.

با توجه به شرایط موجود مسی هیچ تمایلی برای بازی در پارک دو پرنس ندارد؛ جایی که انتظار می‌رود بار دیگر توسط هواداران خشمگین پاریس هو شود. به گفته اکیپ، او گزینه جدایی زودهنگام را بررسی می‌کند؛ چیزی که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مخالف آن است و باید دید مذاکره طرفین برای این کار به نتیجه‌ای ختم خواهد شد یا خیر؟

پاریس بعد از اینکه از چمپیونزلیگ و جام حذفی فرانسه کنار رفت، قهرمانی در لیگ یک فرانسه را تنها بخت خود می‌دید، اما این روز‌ها شانس فتح این مسابقات را هم از دست داده تا با این همه ستاره در آستانه پایان فصلی بدون جام قرار بگیرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها