کد خبر: ۲۴۰۵۶
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
تعلیق دو هفته‌ای لیونل مسی به دلیل سفر بی‌اجازه‌اش به عربستان، امری که در پاری‌سن‌ژرمن بی‌سابقه بوده، می‌تواند نشانگر شروع دوره‌ای جدید از مدیریت ستاره‌ها در پاریس باشد.
به گزارش جدید پرس:

گزارش‌ها حاکی از این است که باشگاه مصمم است برای همه بازیکنان، فارغ از شهرت و اهمیت‌شان، یک استاندارد واحد را پیاده کند و این باور را از بین ببرد که بازیکنان سلبریتی تیم هر کاری دوست دارند را انجام می‌دهند.
هم‌اکنون خیلی‌ها بر این باورند که برخورد مسی با باشگاه، نشان‌دهنده نگاه از بالای بازیکنان معروف تیم به پی‌اس‌جی است و باید با این مشکل به طور ریشه‌ای برخورد شود.

البته مجازات بازیکنان بر اساس شدت رفتارشان خواهد بود. برای مثال، انتقاد کیلیان امباپه از وضعیت فروش بلیت بازی‌های کل فصل با رفتار مسی که بی‌اجازه کشور را ترک کرده و در یک تمرین هم غایب بوده، یکی نیست.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه می‌خواهد عصر نازپروردگی را در پایتخت فرانسه تمام کند و این مسئله هم در برخورد با مسی و هم در برنامه‌های باشگاه برای تابستان قابل مشاهده است. 

 مسی یک ماه پیش تصمیم به ترک پی‌اس‌جی گرفت

پی‌اس‌جی تابستان کمتر روی خرید ستاره‌ها تمرکز می‌کند و بیشتر روی ساختن یک تیم جوان و ترجیحا فرانسوی حول امباپه تمرکز خواهد کرد.

به این ترتیب، قرارداد مسی تمدید نخواهد شد و حتی امکان دارد نیمار نیز به یک تیم دیگر واگذار شود؛ چرا که این ستاره‌ها نتوانستند پی‌اس‌جی را به هدف نهایی‌اش یعنی بردن لیگ قهرمانان نزدیک کنند، کاری که شاید با رویه جدید باشگاه امکان پذیرتر باشد.

فابریتزیو رومانو مدعی است لیونل مسی از یک ماه پیش تصمیم خود را برای ترک پاری سن ژرمن گرفته است.درحالی‌که سفر جنجالی لیونل مسی به عربستان سعودی باشگاه او پاری سن ژرمن را خشمگین کرده و باعث تعلیق دو هفته‌ای ستاره آرژانتینی شده فابریتزیو رومانو مدعی شد مسی از یک ماه پیش تصمیم قطعی خود را گرفته و تردیدی در ترک کردن پی‌اس‌جی ندارد.

به نظر می‌رسد تصمیم پاری سن ژرمن برای تعلیق مسی بعد از سفرش به عربستان آخرین میخ به تابو رابطه او و این باشگاه است. اما رومانو مدعی است مسی در روز‌های اخیر به این نتیجه نرسیده که بهتر است پاریس را ترک کند و تصمیم قطعی او از یک ماه پیش گرفته شده بود.

این در حالی است که سفر مسی به عربستان به این شایعات دامن زده که پیوستن به یک باشگاه عربستانی یک گزینه محتمل برای ابرستاره آرژانتینی است. در سوی دیگر دو باشگاه بارسلونا و اینترمیامی هم دیگر گزینه‌های جدی او هستند. بلوگرانا مدتی است بی‌وقفه از بازگشت مسی صحبت می‌کند و مالک اینترمیامی، دیوید بکام، هم اخیرا شخصا به پاریس رفت و با حضور در تمرین پی‌اس‌جی با مسی صحبت کرد.

مسی از نظر فوتبالی قادر به بازگشت به لالیگا و بازی با پیراهن بارساست و البته در صورت پیوستن به لیگ عربستان یا لیگ MLS آمریکا هم می‌تواند درخشان ظاهر شود. او در این فصل برای پاری سن ژرمن در لیگ یک فرانسه ۲۸ مسابقه انجام داده و برای پاریسی‌ها ۱۵ گل به ثمر رسانده و ۱۵ پاس گل داده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها