کد خبر: ۲۳۹۰۳
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
انتشار تیزر یکی از محصولات جدید شبکه خانگی با حضور جواد خیابانی و استفاده‌ از ادبیات خاص او نشان می‌دهد که این گزارشگر چرا در حین گزارش‌ها و اجرای برنامه‌هایش از این شیوه بهره می‌برد، شیوه‌ای که انگار ابزاری شده برای تجارت آقای گزارشگر.
به گزارش جدید پرس:

چند روز پیش تیزر یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی منتشر شد. تیزری که مبنای آن برپایه ادبیات خاص جواد خیابانی طراحی شده بود.

 سازندگان بجای استفاده محض از سکانس های سریال، تصاویری از بازی های مهم را کنار هم قرار داده اند و پس از آن این جمله با صدای جواد خیابانی در تیرز نقش می بندد: «هر ساله بیش از 120 نفر به دلیل هیجانات ناشی از فوتبال جان خود را از دست می دهند.» این صدا کات می خورد به استرس شخصیت های سریال «نیوکمپ» که در حال تماشای بازی معروف ایران و آرژانتین هستند. در ادامه صدای خیابانی به گوش می رسد که می گوید:«یک سریال طنز اما خنده دار!» او با گفتن این جمله با گاف های خود شوخی می کند. در ادامه می گوید:« من بین همه سریال های دنیا حالا دیگه فقط نیوکمپ را انتخاب می کنم.» این شوخی ها ادامه دارد؛ با جمله هایی چون:«به قول اسپانیایی ها کمپ نو!» ،« درسته نیوکمپ استادیومه ولی الان سریاله!»

جواد خیابانی از گزارشگران پیشکسوت تلویزیون است که همچنان خیلی ها صدا و سبک او را دوست دارند. با این حال آن چه او را بیش از همه در کانون توجه قرار داده، گاف ها و جملات خاص است. خیابانی حالا پذیرفته که تیزر سریال «نیوکمپ» را با اسلوب و قواعد همیشگی اش بیان کند.

از این اتفاق می توان چند نتیجه گرفت: جواد خیابانی نشان می دهد از نقدها هراس ندارد و حالا خود به استقبال شوخی رفته است. مهم تر این که به جای جبهه گیری، تجربه ای نو از سر گذارنده که هم به کمک سریال می آید و هم خودش. جسارت خیابانی علاوه بر جنبه معنوی، از نظر مادی هم قابل تامل است؛ به قول معروف هم فال بوده و هم تماشا. فقط امیدواریم این که گفته می شد جواد خیابانی سوتی می دهد تا نامش سر زبان ها بیفتد وجاهت نداشته باشد. که البته با این اتفاق باید به آن گفته‌ها بیشتر اعتماد کرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها