کد خبر: ۲۳۸۸۱
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
اریک تنهاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید اعتراض هواداران به مالکان باشگاه، در خلال دیدار دیشب این تیم، خللی در روند بازی بازیکنان یونایتد ایجاد نکرده است.
به گزارش جدید پرس:

دیدار دیشب منچستریونایتد مقابل استون‌ویلا که به میزبانی یونایتد‌ها برگزار شد و در نهایت با پیروزی ۱-۰ آن‌ها به پایان رسید تحت‌الشعاع اعتراض گسترده هواداران به خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی باشگاه، قرار داشت.

هواداران یونایتد پیش از شروع مسابقه در مسیر حرکت به سمت اولدترافورد در خیابان‌های شهر منچستر علیه گلیزر‌ها راه‌پیمایی کردند و خواهان فروش ۱۰۰ درصدی باشگاه و خروج کامل گلیزر‌ها شدند. این در حالی است که روز جمعه سر جیم راتکلیف و شیخ جاسم قطری آخرین پیشنهاد‌های خود برای خرید باشگاه را رسما ارائه دادند. ولی سرنوشت باشگاه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اعتراض هواداران یونایتد تنها به پیش از شروع بازی دیشب مقابل استون‌ویلا ختم نشد و عده زیادی از هواداران شیاطین سرخ در سکو‌های اولدترافورد هم به اعتراض علیه خانواده گلیزر ادامه دادند.

اریک تنهاخ در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراض‌های هواداران علیه گلیزر‌ها در بازی دیشب باعث بر هم خوردن تمرکز بازیکنانش شده یا نه، گفت: "نه، ما احساس کردیم که هواداران پشت سرمان هستند و از ما حمایت می‌کنند. ما باید روی موفق شدن تمرکز کنیم، چون این چیزی است که هوادار از ما انتظار دارد. من شک ندارم وقتی عملکردی مثل عملکرد تیم در طول این فصل را به نمایش بگذاریم هواداران پشت ما خواهند ایستاد. بین ما و هواداران یونایتد پیوند مستحکمی برقرار است".

هواداران در حالی خواهان فروش ۱۰۰ درصدی باشگاه هستند که گفته می‌شود پیشنهاد راتکلیف تنها برای خرید ۵۰ درصد از سهام یونایتد ارائه شده است. از درصد مدنظر شیخ جاسم قطری اطلاع موثقی در دست نیست.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها