کد خبر: ۲۳۶۱۹
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
به نظر می رسد خبر مصدومیت ملی پوشان مطرح کشتی آزاد برای جلوگیری از اعزام تیم به مسابقات رنکینگ باشد و یزدانی و قاسمپور مصدومیتی ندارند.
به گزارش جدید پرس:

بعد از ناکامی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا، شدت انتقادات از این تیم به حدی بالا گرفت که خیلی ها خواهان تغییر در کادر فنی بودند و کارشناسان مختلفی از لزوم پاسخگویی مسئولان تیم گفتند.

بعد از این مسابقات اما اعضای کادر فنی تیم ملی درباره این ناکامی هیچ توضیحی نداده و حالا در جدیدترین خبر از تیم ملی کشتی آزاد، اعلام شده که امیرمحمد یزدانی و کامران قاسمپور به دلیل مصدومیت در تورنمنت رنکینگ بیشکک شرکت نخواهند کرد.

 

خبری که شاید در ابتدا نگران کننده باشد اما با نگاهی عمیق به موضوع، می توان فهمید که ماجرای مصدومیت یزدانی و قاسمپور بیش از آنکه جدی باشد، راه فراری است برای اعضای کادر فنی تا تیم کشتی آزاد را به سومین تورنمنت رنکینگ اعزام نکنند یا نفرات دوم و سوم را راهی کنند. در دو تورنمنت رنکینگ قبلی، اکثر مدعیان و عنوان داران جهان مانند حسن یزدانی، رضا اطری، امیرحسین زارع و... به روی تشک رفتند و رحمان عموزاد هم در قهرمانی آسیا کشتی گرفت تا فقط کامران قاسمپور گزینه اصلی حضور در سومین تورنمنت رنکینگ باشد؛ با این وجود به نظر می رسد کادر فنی بعد از قهرمانی آسیا تغییر استراتژی داده و حالا به بهانه مصدومیت یزدانی و قاسمپور، قصد ندارد آن ها را در این میدان محک بزند.

این در حالی است که این دو ملی پوش از حضور در جام تختی هم معاف هستند و باید مستقیما در مرحله نهایی چرخه انتخابی کشتی بگیرند که باید دید کادر فنی قبل از مرحله نهایی آن ها را در تورنمنت دیگری محک می زند یا نه.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها