کد خبر: ۲۳۴۰۷
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال رُم اعتراف کرد که به هم‌تیمی سابقش گفته که از او متنفر بوده است.
به گزارش جدید پرس:

پائولو دیبالا در گفت‌و‌گویی جالب با شبکه DAZN، اعتراف کرد در کودکی از کریستیانو رونالدو متنفر بوده و این موضوع را به خود او هم گفته است.

دیبالا و رونالدو در یوونتوس سه سال کنار یکدیگر بازی کردند و در آن زمان گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه آن‌ها با یکدیگر رابطه خوبی ندارد. با این حال او در گفت‌و‌گویش با DAZN تأکید کرد که هرگز با رونالدو خصومت نداشته است.

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال رُم گفت: من در کنار رونالدو سه سال خوب را سپری کردم. تیم‌مان بسیار قدرتمند بود و آمدن او قدرتمندترمان هم کرد. در آرژانتین هم میان طرفداران مسی و رونالدو رقابت شدیدی وجود دارد. یک بار در یک پرواز برای یک بازی، من در انتهای هواپیما نشسته بودم و او کمی جلوتر از من. او آمد و چند دقیقه‌ای کنار من نشست و ما کمی درباره زندگی و مسائل مختلف با هم حرف زدیم و آنجا بود که به او گفتم؛ "بچه که بودم، از تو متنفرم بودم" و سپس هر دو با هم شروع به خندیدن کردیم. رابطه من و رونالدو همیشه خوب بوده است.»

دیبالا تابستان سال گذشته در پایان قراردادش با یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد به رم پیوست. او درباره این موضوع هم گفت: هواداران اینجا در رم واقعاً پرشور هستند. حسی که از خوانده شدن سرود تیم توسط آن‌ها قبل از شروع بازی تجربه می‌کنی، بی‌نظیر است. مثل شروع یک قطعه موسیقی. زمانی که پینتو (مدیر ورزشی رم) به مدیربرنامه‌های من زنگ زد و پیشنهاد داد، من به فیلم‌ها، رُم و ماسک گلادیاتور فکر کردم. نمی‌شد فکر نکنم. به خودم گفتم که در این شهر هم باید کاری انجام دهم.

کار با ژوزه مورینیو یکی از دلایل دیبالا برای قبول پیشنهاد رم با وجود دریافت پیشنهاد از اینتر بود. او که دو سال دیگر از قراردادش با رم باقی مانده است، اظهار داشت: مورینیو چهره مهمی است و همه کاملاً او و توانایی‌هایش را می‌شناسند. او در حرف زدن و زمانی که می‌خواهد روی کسی تأثیر بگذارد، استاد است. من نسبت به او احساس خاصی دارم. پیدا کردن کسی که مثل او تا این اندازه صادقانه حرف بزند، سخت است؛ ضمن اینکه هر چیزی که می‌گوید در زمین بازی رخ می‌دهد. هر چه نباشد، او تقریباً با همه تیم‌هایی که مربی‌شان بوده چیزی برده است.

یکی از بخش‌های جالب مصاحبه دیبالا با DAZN، اشاره‌ای بود که به درگیری لفظی او با آقای خاص در زمان بازیگری‌اش در یوونتوس شد. ستاره آرژانتینی درباره آن حادثه گفت: قبل از آن هرگز برای من رخ نداده بود، اما زمانی که یوونتوس با منچستریونایتد در لیگ قهرمانان بازی کرد، من و مورینیو با هم بحث کردیم، اما هر چه بود در زمین بازی ماند.

دیبالا در تمام مسابقات فصل جاری ۱۶ گل زده است در حالی که دیگر مهاجم تیم رم، تامی آبراهام بیشتر درگیر مصدومیت و فاقد ثبات لازم بوده است. با این حال دیبالا معتقد است که پتانسیل هم‌تیمی انگلیسی‌اش فراتر از چیزی است که در این فصل نشان داده است. او گفت: تامی بازیکنی جوان، اما باتجربه است. مطمئناً ما بعد از این خیلی بهتر هم کار خواهیم کرد. ما داریم یکدیگر را بهتر می‌شناسیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین بازی‌های خود را انجام دهیم. امیدوارم در ادامه فصل گل‌هایی بزنیم که باعث شود سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم.

باشگاه رم پیراهن نمادین شماره ۱۰ خود را بایگانی نکرده است، اما از سال ۲۰۱۷ که فرانچسکو توتی اسطوره و کاپیتان سابق این تیم بازنشسته شد، دیگر هیچ بازیکنی به خود اجازه پوشیدن پیراهن او را نداده است. دیبالا در پاسخ به این سؤال که ممکن است روزی او این پیراهن را بر تن کند، گفت: شماره ۱۰ رم تا ابد متعلق به فرانچسکو توتی است، اما خب هرگز نباید گفت هرگز. پوشیدن این پیراهن مسئولیتی خاص را روی دوش شما می‌گذارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها