کد خبر: ۲۳۰۱۹
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
روزنامه فرانسوی از سران پاری‌سن‌ژرمن بابت نحوه رفتار با ستاره آرژانتینی انتقاد کرد.
به گزارش جدید پرس:

لیونل مسی ستاره ۳۵ ساله آرژانتینی پس از دو سال حضور در فوتبال فرانسه و تیم پاری‌سن‌ژرمن در اه بازگشت به تیم بارسلونا قرار دارد.

روزنامه «اکیپ» درباره آینده کاپیتان قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌نویسد: فوتبال فرانسه افسوس مسی را خواهد خورد. اگر اوضاع تغییر نکند، او پاری‌سن‌ژرمن را ترک خواهد کرد. پاریس هم از نبود او افسوس خواهد خورد حتی اگر در چشم بسیاری از هوادارانش این گونه به نظر برسد که با او ناعادلانه رفتار شد.

پس از حذف زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ، هواداران افراطی پاریسی‌ها انگشت اتهام را به سمت مسی نشانه رفتند و در دو بازی بعد از آن، او را هو کردند.

رسانه فرانسوی در ادامه زبان به انتقاد از سران پاری‌سن‌ژرمن گشوده و می‌نویسد: اتفاقات پیرامون مسی به دلیل شکست سیاست باشگاه در طول دو سال گذشته است چراکه آن‌ها از جنبه ورزشی این انتقال هزینه کردند تا به صورت گسترده‌ای برای ابعاد تجاری آن استفاده کنند.

گفته شده به دلیل علاقه مسی برای حضور دوباره در بارسلونا و پس از عدم نتیجه در مذاکرات مربوط به تمدید قرارداد او با پاریسی‌ها، سران بارسا دست به کار شده‌اند و احتمالاً لئو بار دیگر پیراهن شماره ۱۰ آبی‌واناری‌ها را بر تن خواهد کرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها