کد خبر: ۲۲۶۸۱
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
بایرن‌مونیخ باید در دیدار برگشت دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی شکست نسبتا سنگین بازی رفت را جبران کند.
به گزارش جدید پرس:

شوت خیره‌کننده نیمه اول رودری، ضربه سر برناردو سیلوا و در نهایت گل ارلینگ هالند باعث شد تا سیتی اندوخته مناسبی برای بازی برگشت داشته باشد. اگرچه توخل به طرز عجیبی ادعا کرد که عاشق تیمش شده است اما چیزی جز شیفتگی از سوی بازیکنان بایرن در دیدار با سیتی ندیدیم که پیامدهای آن در رختکن این تیم نیز دیده شد.

در دقیقه ۸۲ بازی رفت لروآ سانه با سادیو مانه در یک صحنه درگیری لفظی پیدا کرد که این درگیری به رختکن هم کشیده شد؛ تا جایی که دو بازیکن در رختکن با هم درگیر می‌شوند و مانه به سانه سیلی می‌زند که این موضوع باعث می‌شود تا خون از دهان او جاری شود. در ادامه بایرن‌مونیخ، سادیو مانه را به خاطر درگیری با لروی سانه ۳۰۰ هزار یورو جریمه کرد. این بالاترین رقم جریمه در تاریخ این باشگاه آلمانی بود.

بایرن بعد از این دیدار در بوندسلیگا برابر هوفنهایم به تساوی یک بر یک رسید و تنها دو امتیاز از بوروسیا دورتموند در صدر جدول رده‌بندی فاصله دارد. توخل از پنج بازی اول خود در بایرن مونیخ تنها دو بازی را برده است و تنها یک کلین‌شیت از هفت بازی اخیر خود داشته که آمار خوبی نیست.

بیش از سه سال از زمانی که بایرن در یک مسابقه در آلیانتس‌آره‌نا گلزنی نکرد می‌گذرد که آن دیدار فوریه ۲۰۲۰ با تساوی بدون گل برابر لایپزیگ به پایان رسید.

در طرف مقابل تیم پپ گواردیولا در حال اوج‌گیری است و من‌سیتی پس از دهمین برد متوالی خود در تمامی رقابت‌ها به ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نا سفر می‌کند. سیتی در ۱۴ بازی اخیرش بدون شکست بوده است و در هر شش بازی اخیرش دست کم سه گل به ثمر رسانده است.

نکته نگران‌کننده برای سیتی

با این حال، منچسترسیتی نتوانسته است هیچ‌یک از بازی‌های خارج از خانه‌اش را در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند، کپنهاگ و لایپزیگ با برد به پایان ببرد. هر سه بازی با تساوی به پایان رسیدند. البته در مونیخ تساوی برای همشهری‌ها رضایتبخش و کافی خواهد بود.

گواردیولا برای صدمین پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند؛ شاهکاری که تاکنون تنها از کارلو آنچلوتی و سر الکس فرگوسن برآمده است. توخل تایید کرده است که ملی‌پوش سنگالی برای بازی برگشت به تیم بازخواهد گشت. به این ترتیب مانوئل نویر و لوکاس هرناندز تنها غایبان بایرن برای این دیدار هستند.

گواردیولا برای دیدار در خانه بایرن تنها یک بازیکن غایب دارد که فیل فودن است که به بهبودی پس از عمل جراحی آپاندیس نیاز دارد.

ترکیب احتمالی بایرن‌مونیخ:
زومر، پاوار، اوپامکانو، دلیخت، دیویس، کیمیش، گورتسکا، لروآ سانه، جمال موسیالا، کینگزلی کومان و چوپوموتینگ

ترکیب احتمالی منچسترسیتی:
ادرسون، آکانجی، دیاس، ناتان آکه، استونز، رودری، برناردو سیلوا، ایلکای گوندوغان، دی‌بروینه، گریلیش، هالند

در دیگر دیدار چهارشنبه‌شب اینتر باید در خانه به دیدار بنفیکا برود. دیدار رفت دو تیم با برتری دو بر صفر اینتر به پایان رسیده است و به این ترتیب تیم ایتالیایی شانس زیادی برای رسیدن به دور بعدی داشته باشد.

کسب تنها یک امتیاز از پنج بازی اخیر در سری آ به این معنی است که نراتزوری در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته است و شرایط برای این تیم خوب نیست و هر یک از سه بازی اخیر اینتر در سن‌سیرو اکنون با شکست ۱-۰ به پایان رسیده است.

شرایط بنفیکا نیز اصلا تعریفی ندارد. بنفیکا بعد از باخت ۲-۱ مقابل پورتو و شکست برابر چاوس، در سه بازی اخیرش شکست خورده است و اختلاف این تیم با پورتو تیم دوم جدول رده‌بندی به تنها چهار امتیاز کاهش یافت.

ترکیب احتمالی اینترمیلان:
اونانا، دارمیان، آچربی، باستونی، دامفریس، بارلا، میخیتاریان، بروزوویچ، دی‌مارکو، ادین ژکو و لائوتارو مارتینس

ترکیب احتمالی بنفیکا:
ولاچودیموس، ژیلبرت، سیلوا، نیکولاس اوتامندی، گریمالدو، فلورنتینو، اورسنس، نرس، سیلوا، ماریو و گونچالو راموس

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها