کد خبر: ۲۱۷۳۰
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
توافق اولیه مسئولان باشگاه نساجی مازندران برای هدایت سکان این باشگاه به یک سرمربی اسپانیایی با استقبال سرد هواداران این باشگاه مواجه شد و نسبت به این انتخاب واکنش نشان دادند.
به گزارش جدید پرس:

مدیران باشگاه نساجی مازندران روز شنبه "حمید مطهری" سرمربی سابق این تیم را به علت کسب نتایج ضعیف برکنار کردند و بلافاصله برای هدایت این تیم برای ۵ بازی باقیمانده تا پایان این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های با " کارلوس هرناندز" مربی اسپانیایی به توافق رسیدند.

پس از اعلام انتخاب سرمربی جدید نساجی مازندران، کارشناسان و هواداران تیم این تیم در شبکه‌های اجتماعی و محافل ورزشی استان واکنش‌های متفاوت و سردی نسبت به این انتخاب داشتند.

درهمین حال، مالک باشگاه نساجی مازندران پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره این باشگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: دراین جلسه حمید مطهری سرمربی سابق تیم هم حضور داشت و با گفت‌وگوهایی که بین طرفین شد و حفظ جایگاه این مربی ارزشمند فوتبال کشور به صورت توافقی این جدایی انجام شد.

رضا حدادیان، افزود: مطهری یکی از سرمایه‌های فوتبال کشور است که با پرسپولیس افتخارات زیادی در لیگ ایران بدست آورده و تاثیرگذار بوده و در نیم فصل نخست نیز با ۲۰ امتیاز تیم نساجی را در رده پنجم جدول قرار داد.

وی اضافه کرد: متاسفانه تیم نساجی در ۱۱ بازی گذشته پیروزی نداشته و کسب این نتایج مورد پذیرش هواداران نبود و با توجه به انتظاراتی که هواداران از ما داشتند، و برطرف نشد و در این جلسه با مطهری به این توافق رسیدیم که در باشگاه نساجی با هم همکاری نکنیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران، تلویحا به حضور یک مربی خارجی( کارلوس هرناندز) اسپانیایی برای هدایت تیم نساجی در پنج هفته باقیمانده لیگ برتر به عنوان سرمربی این تیم خبر داد و گفت: در همین پنج هفته یک مربی خارجی که در کشورهای عربی کار کرده، این هفته به تیم خواهد رسید و در این ۵ هفته اگر نتیجه خوبی داشته باشد، تا پایان فصل بعدی ادامه خواهیم داد.

 سابقه سرمربی اسپانیایی مورد نظر نساجی مازندران

"کارلوس هرناندز" مربی جوان و ۳۸ ساله اهل شهر گاندیا اسپانیا که به عنوان سرمربی جدید قائمشهری‌ها انتخاب شده، کار مربیگری را از سال ۲۰۱۱ با سرمربیگری تیم جوانان آلیکانته شروع کرد و در کشورش سابقه کار به عنوان دستیار در تیم‌های رئال مورسیا امپریال و ارمیس ارادیپو را دارد.

 هرناندز در سال ۲۰۱۷ به عنوان سرمربی تیم منچستر ۶۲ در جبل الطارق را برعهده گرفت و سپس برای سرمربیگری تیم دسته چهارمی مالهوس فرانسه انتخاب شد.

این مربی فوتبال در سال ۲۰۱۸ سرمربی تیم جوانان الهلال شد و پس از یک فصل سرمربیگری تیم جوانان الاهلی قطر را برعهده گرفت. پس از مدتی دستیاری در تیم خورفکان امارات، این مربی در سال ۲۰۲۰ به عربستان بازگشت و این بار سرمربی تیم جوانان الشباب شد.

وی پنج ژانویه ۲۰۲۱ به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان الشباب انتخاب شد و در ۱۹ بازی آمار ۱۲ برد، ۲ مساوی و پنج باخت را ثبت کرد. سپس از ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱ تا ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ در ۱۱ بازی هدایت تیم کارپاتی هالیچ را در دسته دوم لیگ اوکراین در دست گرفت.

تیم دسته دومی العربی عربستان آخرین تیمی است که هرناندز پیش از حضور در نساجی در آن فعالیت کرد و پس از ۲ برد و ۴ تساوی، چهارم اکتبر ۲۰۲۲ از آن جدا شد.

بنا به گفته مسئولان باشگاه نساجی، هرناندز امشب به ایران خواهد آمد و پس از ثبت قرارداد، کار خود را در نساجی شروع خواهد کرد.

 گلایه‌های مخالفان حضور مربی اسپانیایی درنساجی

هواداران و ورزشی‌های مازندران درعین حال، از عملکرد ضعیف و کسب نتایج ناموفق " کارولس هرناندز" این مربی اسپانیایی در تیم‌هایی که حضور داشته و حضور این مربی در راس کادرفنی تیم نساجی ابراز گلایه کردند.

نساجی مازندران درحالی پنجمین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را کسب می‌کند که این تیم در فصل گذشته این مسابقات درجام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با هدایت ساکت الهامی قهرمانی را کسب کرده و یکی از نمایندگان ایران درلیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود.

درفصل جاری این مسابقات، نساجی‌ها با حمید مطهری لیگ بیست ودوم را شروع کردند که نتیجه آن در۲۵ مسابقه با هدایت مطهری کسب ۲۴ امتیاز و قرار گرفتن درمکان دوازدهم جدول شانزده تیمی این رقابت‌ها بوده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها