کد خبر: ۱۸۰۷۸
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی مرد جوان در تهران خبر داد و گفت: متهمان به دلیل اختلافات مالی دست به اعمال مجرمانه زده بودند.
به گزارش جدید پرس:

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی از دستگیری عاملان آدم‌ربایی مرد جوان در تهران خبر داد و گفت: با وقوع آدم‌ربایی یک مرد جوان در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی نشان می‌داد، دو مرد ناشناس با پوشاندن صورت خود، شاکی را با تهدید چاقو به خودروی خود برده و سپس اقدام به آدم‌ربایی وی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بررسی‌های تخصصی کارآگاهان مشخص کرد، متهمان پس از ربودن شاکی به یک خانه وی را هدف ضرب و جرح شدید قرار داده و از او برای یک چک سفید، امضا گرفتند و در آخر شاکی را رها کردند.

ولیپور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت متهمان را شناسایی کردند و پی بردند آن‌ها از گذشته با شاکی اختلافات مالی داشته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده، اقدامات گسترده اطلاعاتی را کلید زدند و مخفیگاه دو متهم را در جنوب تهران شناسایی کردند.

وی افزود: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

ولیپور گودرزی اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند که در ابتدا منکر هر گونه جرم آدم‌ربایی بودند اما با ارائه شواهد و مدارک موجود لب به سخن گشودند و به جرم ربودن شاکی به دلیل اختلافات مالی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها