کد خبر: ۱۷۱۰۴
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
مهاجم بایرن مونیخ پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن، رکوردی بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرد.
به گزارش جدید پرس:

گل کینگزلی کومان به پاری سن ژرمن به این معنی بود که او به بازیکنی تبدیل شد که در ۵۰ بازی اول خود در این رقابت‌ها بیشترین برد در لیگ قهرمانان را داشته است.

کومان متولد پاریس به پیروزی ۱-۰ مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید. او که با پای غیرتخصصی‌اش توانست دروازه حریف را باز و پیروزی تیمش را تضمین کند، رکوردی را نیز شکست که حتی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم نمی‌توانند ادعا کنند که چنین رکوردی را ثبت کرده‌اند.

کومان که در دقیقه ۵۳ بازی به گلزنی رسید، سی و نهمین پیروزی خود در لیگ قهرمانان اروپا را تنها در پنجاهمین بازی خود در این رقابت‌ها به دست آورد.

گل او برتری بزرگی برای قهرمان آلمان در بازی برگشت به همراه دارد، چون آنها راحت‌تر می‌توانند یک رقیب بزرگ را که به دنبال هفتمین تاج اروپایی خود است، کنار بزنند. کومان همچنین در فینال ۲۰۲۰ که دو تیم به مصاف هم رفتند، تنها گل بازی را به ثمر رساند و بایرن در آن بازی نیز ۱-۰ پیروز شد و کسب دومین سه‌گانه در مسابقات قاره‌ای را برای باشگاه تضمین کرد.

نه رونالدو و نه مسی نمی‌توانند این رکورد را با اینکه مدت طولانی‌تری در این رقابت‌ها حضور داشتند، به دست بیاورند. اما در حالی که برنده هفت بار توپ طلا می‌تواند به پاری سن ژرمن برای برد در مقابل بایرن مونیخ کمک کند، رونالدو اکنون در عربستان سعودی بازی می‌کند و تنها می‌تواند در حالی که رکورد گل‌های النصر را می‌شکند، امیدوار باشد که مسی نتواند رکورد او را به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بشکند.

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها