کد خبر: ۲۴۲۸۲
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
اپل در حال مقابله با یک شکایت ۲ میلیارد دلاری به دلیل کاهش سرعت آیفون است.
به گزارش جدید پرس:

اپل از دادگاه لندن خواسته است تا از یک شکایت دسته جمعی ۲ میلیارد دلاری که آن را به پنهان کردن باتری‌های معیوب در میلیون‌ها آیفون است، جلوگیری کند؛ به گونه‌ای که این غول فناوری با شکایتی به ارزش ۱.۶ میلیارد پوند به اضافه سود آ مواجه است که توسط جاستین گاتمن، مصرف کننده آیفون، به نمایندگی از کاربران آیفون در انگلیس ارائه شده است.
 
وکلای گاتمن در پرونده‌های دادگاه استدلال کرده اند که اپل مشکلات باتری برخی از مدل‌های تلفن را پنهان کرده است. شرکت اپل گفته که این شکایت بی اساس است به هیچ وجه باتری‌های دستگاه‌های آیفون معیوب نیستند؛ به جز تعداد کمی از مدل‌های آیفون ۶s که برای آن‌ها تعویض باتری رایگان ارائه شده است.
 
این شرکت همچنین می‌گوید به‌روزرسانی مدیریت انرژی - که در سال ۲۰۱۷ برای مدیریت تقاضای باتری‌های قدیمی یا با سطح شارژ پایین معرفی شد - عملکرد آیفون ۶ را به طور متوسط ​​۱۰ درصد کاهش داد و به مرحله آزمایشی رفت.
 
فیلیپ موزر، وکیل شکات به توافقات اپل در سال ۲۰۲۰ برای حل و فصل شکایت دسته جمعی ایالات متحده و اقدامات نظارتی آن در مورد مشکلات باتری آیفون اشاره کرد که نشان می‌دهد اپل "نگفت که هرگز اتفاق نیفتاده است".

موزر گفت اپل همچنین متعهد شده است که در سال ۲۰۱۹ با کاربران آیفون "روشن‌تر و پیشروتر" در مورد سلامت باتری ناظرانگلیس عمل کند.
 
 شرکت اپل فریب مشتریان خود در مورد مشکلات باتری آیفون را تکذیب می‌کند و به عذرخواهی عمومی آن در سال ۲۰۱۷ اشاره کرده که طی آن گفته به مشتریان آسیب دیده، باتری جایگزین ارزان تری ارائه می‌دهد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها