کد خبر: ۲۷۹۲
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
قدردانی رییس ستاد کل نیروهای مسلح از فراجا
رییس ستاد کل نیروهای مسلح از اقدام مقتدرانه و هوشمندانه فراجا در دستگیری سریع و قاطع سارقان صندوق امانات بانک ملی قدردانی کرد.
به گزارش جدید پرس:

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از اقدام مقتدرانه و هوشمندانه پلیس در دستگیری قاطعانه و سریع سارقان صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

«اقدام مقتدرانه و هوشمندانه پلیس در دستگیری سریع و به موقع سارقان صندوق امانات بانک ملی، بیانگر ظرفیتها، قابلیتها و تواناییهای حرفه ای و عملیاتی  حوزه اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی کشور در برخورد با ناهنجاریها و  تولیدکنندگان مخاطره و نگرانی در عرصه زندگی  مردم و امنیت و آرامش روحی و روانی جامعه  اسلامی است.

بی تردید سرعت عمل فرماندهی انتظامی در شناسایی و دستگیری عناصر اصلی این سرقت، برای قانون‌شکنان و  متجاوزین به حریم مردم حاوی پیامهای جدی و معنادار بوده و آنان را از ارتکاب اعمال مجرمانه  بیمناک می‌سازد.

بر خود وظیفه می‌دانم از این اقدام افتخار آمیز و اعتمادافزا که نماد پلیس توانا و با کفایت و مظهر اقتدار و صلابت حافظان نظم و امنیت جامعه در برخورد با مجرمین و تبهکاران به شمار می‌رود، قدردانی و تشکر نمایم.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی و آحاد نیروهای  شجاع، دلاور و خدوم فراجا در انجام ماموریتهای خطیر محوله، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها