کد خبر: ۹۲۶۵
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
رشد ۱۷ درصدی مصرف سوخت نسبت به سال گذشته میزان مصرف بنزین را به بالای ۱۰۰ میلیون لیتر در روز رسانده است .
به گزارش جدید پرس:

طبق آمار های وزارت نفت مصرف بنزین به بالای 100 میلیون لیتر در روز رسیده است که نشان دهنده رشد 17 درصدی مصرف سوخت نسبت به پارسال است .

آقای رضا نواز رئیس انجمن جایگاهداران گفت : در حال حاضر ایران در بین کشورهای جهان از لحاظ مصرف روزانه بنزین از رتبه دوازدهم به رتبه ی نهم در حال سقوط می باشد .

این درحالی است که افزایش مصرف سوخت باعث شده تا مصرف از تولیدبنزین پیشی گرفته و تراز بنزین منفی شود, از همین روی مسئولان پالایش و پخش تصمیم به کاهش 100 لیتری اعتبار بنزین آزاد کارتهای سوخت گرفتندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما طبق آمار‌های وزارت نفت مصرف بنزین به بالای ۱۰۰ میلیون لیتر در روز رسیده است که نشان دهنده رشد ۱۷ درصدی مصرف سوخت نسبت به پارسال است.

آقای رضا نواز رئیس انجمن جایگاهداران گفت: در حال حاضر ایران در بین کشور‌های جهان از لحاظ مصرف روزانه بنزین از رتبه دوازدهم به رتبه‌ی نهم در حال سقوط می‌باشد.

این درحالی است که افزایش مصرف سوخت باعث شده تا مصرف از تولیدبنزین پیشی گرفته و تراز بنزین منفی شود، از همین روی مسئولان پالایش و پخش تصمیم به کاهش ۱۰۰ لیتری اعتبار بنزین آزاد کارت‌های سوخت گرفتند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها