کد خبر: ۲۴۶۳۲
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
نرخنامه جدید اتحادیه میوه وتره بار برای هفته جاری منتشر شد. بر اساس این نرخنامه، ارزان‌ترین میوه هندوانه با کف قیمت عمده هر کیلوگرم ۳ هزار تومان و گران‌ترین میوه توت فرنگی کرج با سقف قیمت عمده هر کیلوگرم ۱۰۰ هزار تومان است.
به گزارش جدید پرس:

طبق آخرین نرخنامه اتحادیه میوه و تره بار، قیمت عمده هر کیلوگرم هندوانه در میادین نسبت به هفته گذشته با کاهش یک هزار تومانی در کف قیمت و ۲ هزار تومانی در سقف قیمت به ۳ تا ۸ هزار تومان، هر کیلوگرم طالبی با کاهش ۲ هزار تومانی در سقف قیمت به ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، هر کیلوگرم ملون با کاهش ۵ تومانی در کفت قیمت و ۲ هزار تومانی در سقف قیمت به ۷ تا ۲۰ هزار تومان، هر کیلوگرم لیمو شیرین با کاهش ۳ هزار تومانی در سقف قیمت به ۲۰ تا ۴۷ هزار تومان، هر کیلوگرم نارنج با کاهش ۲ هزار تومانی در سقف قیمت به ۸ تا ۱۸ هزار تومان و کیلوگرم گوجه سبز با کاهش قیمت ۱۵ هزار تومانی در کف قیمت و ۳۰ هزار تومان در سقف قیمت به ۲۵ تا ۷۰ هزار تومان رسیده است.

 

در این نرخنامه قیمت عمده هر کیلوگرم سیب لبنانی زرد بدون تغییر ۲۵ هزار تا ۵۵ هزار تومان، هر کیلوگرم سیب لبنانی قرمز بدون تغییر ۲۵ هزار تا ۴۵ هزار تومان، هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال بدون تغییر ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان و هر کیلوگرم پرتقال رسمی شمال بدون تغییر ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان است.

اتحادیه میوه و تره بار در نرخنامه جدید قیمت عمده هر کیلوگرم کیوی را با افزایش ۵ هزار تومان در کف و سقف قیمت به ۲۵ تا ۶۰ هزار تومان، قیمت عمده هر کیلوگرم خیار گلخانه‌ای را با افزایش یک هزار تومانی در سقف قیمت به ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان و قیمت عمده هر کیلوگرم خیار مینی اصفهان را با افزایش یک هزار تومانی در سقف قیمت به ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان رسانده است.

 

همچنین این اتحادیه قیمت عمده هر کیلوگرم توت فرنگی گرگان را ۳۰ تا ۵۵ هزار تومان و هر کیلوگرم توت فرنگی کرج را ۶۰ تا ۱۰۰ هزار تومان تعیین کرده است.

 
 

این هفته نیز در نرخنامه اتحادیه میوه و تره بار به جای درج قیمت عمده هر کیلوگرم موز اکوادور و موز هندی از عبارت "عرضه و تقاضا" استفاده شده است که به نظر می‌رسد، به دلیل ادامه نوسانات در نرخ ارز باشد.

گفتنی است، مراکز عرضه در سطح شهر مجاز به افزودن سود تا ۳۵ درصد به قیمت‌های عمده مطابق با فاکتور هستند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها