کد خبر: ۵۹۷۴
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
جولیوس بائر از کاهش ۲۶ درصدی سود سهامداران برای نیمه اول سال ۲۰۲۲ خبر داد زیرا مدیر دارایی سوئیس تحت تاثیر آنچه آن را یکی از بدترین دوره‌های ۶ ماهه برای بازارهای سرمایه در دهه‌های اخیر نامیده قرار گرفته است.
به گزارش جدید پرس:

 سود خالص قابل انتساب به سهامداران به ۴۵۱ میلیون فرانک سوئیس (۶۴۹.۴ میلیون دلار سنگاپور) کاهش یافت و طبق داده‌های Refinitiv، پیش‌بینی تحلیلگران برای ۴۷۷ میلیون فرانک از دست رفته است.

این بانک خصوصی مستقر در زوریخ اعلام کرد که دارایی‌های تحت مدیریت آن با رکود در بازارهای جهانی، ۱۱ درصد کاهش یافته و به ۴۲۸ میلیارد فرانک رسیده است.

فیلیپ ریکنباکر، مدیرعامل این بانک گفت که این دوره شاهد رویدادهای ژئوپلیتیکی بی‌سابقه‌ای بودیم که تاثیر عمیقی بر ارزش‌گذاری دارایی‌ها و احساسات مشتری داشته است.

در همین حال بانک اعلام کرد که از پایان ماه آوریل ۱.۵ میلیارد فرانک خالص پول جدید بازیابی معناداری داشته است که خروج ۲.۷ میلیون فرانک در ۴ ماه اول سال را جبران کرد.

بیزنس گزارش کرد، این بانک گفته است که مشتریان اروپای غربی در جریان ورودی مشارکت داشته‌اند در حالی که تاثیر مشتریان آسیایی از مارس به بعد کاهش یافته است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها