کد خبر: ۲۹۰۴
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
اقدام جدید محبوب ترین صرافی رمزارز؛
ارتقای MWEB لایت کوین که تراکنش‌ها را محرمانه می‌کند، در زمانی انجام می‌شود که اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال دستورالعمل‌های، سختگیرانه KYC و AML را اجرا می‌کنند. از این رو بایننس اعلام کرده است که از تراکنش‌های ناشناس لایت کوین پشتیبانی نخواهد کرد.
به گزارش جدید پرس:

 صرافی محبوب رمز ارزها، بایننس اعلام کرد که به پشتیبانی از تراکنش‌های لایت کوین ( LTC ) که از طریق آخرین ارتقاء MimbleWimble (MWEB) ارسال می‌شود، پایان می‌دهد. این صرافی هشدار داده است که هرگونه تراکنش ارسال شده از طریق تابع MWEB، از بین خواهد رفت، زیرا صرافی فوق نمی‌تواند آدرس فرستنده را تأیید کند. صرافی بایننس به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر، پاسخی بیان نکرد.

 

این اعلامیه تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که صرافی‌های بزرگ کریپتو کره جنوبی، LTC را به دلیل آخرین به‌روزرسانی که اطلاعات تراکنش‌ها را محرمانه می‌کند، از فهرست خارج کردند. این حذف تنها چند هفته پس از آن صورت گرفت که پنج صرافی رمزارز هشدارهایی مشابه بایننس صادر کردند. با این حال، حذف از فهرست تعجب آور نبود، زیرا کره جنوبی به دلیل قوانین سختگیرانه حفظ حریم خصوصی خود که تراکنش‌های ناشناس در صرافی‌های رمزنگاری را ممنوع می‌کند، شناخته شده است.

2

 

ارتقاء MWEB در LTC یکی از به‌روزرسانی‌های حیاتی است که در اوایل امسال، تقریباً دو سال و نیم پس از اولین پیشنهاد، فعال شد. این ارتقا چندین ویژگی حفظ حریم خصوصی را اضافه کرد و بلاکچین LTC را مقیاس پذیرتر می‌کند.

 
 

Gate.io، یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب معاملات ارزهای دیجیتال، به پشتیبانی از تراکنش‌های MWEB Litecoin پایان داد و ادعا کرد که تراکنش‌های ناشناس در این پلتفرم پشتیبانی نمی‌شوند.

تصمیم برای پایان دادن به پشتیبانی از عملکرد MWEB نیز در زمانی اتخاذ می‌شود که صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال با بحث‌هایی مواجه شده است. بایننس اخیراً توسط رویترز به تسهیل معاملات غیرقانونی به ارزش 2.5 میلیارد دلار متهم شد. چانگ پنگ ژائو مشهور به CZ، مدیرعامل بایننس با اشاره به داده‌های منتشر شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین Chainalysis، تمام این اتهامات را رد کرد.

3

در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده همچنین تحقیقاتی را درباره نقض امنیت در رابطه با فروش BNB ICO بایننس در سال 2017 آغاز کرد.

ویژگی حفظ حریم خصوصی که به‌عنوان یک ارتقاء مهم تلقی می‌شد، برای یکی از قدیمی‌ترین ارزهای دیجیتال یک فاجعه است. ارتقاء MWEB در زمانی انجام می‌شود که نظارت نهادهای نظارتی در بالاترین حد خود است و ویژگی‌های حریم خصوصی به هدف اصلی تنظیم کننده‌ها در سراسر جهان تبدیل شده است

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها