کد خبر: ۱۶۴۴۷
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
نزدیک به یک ماه از توقف پخش سریال «شبکه مخفی زنان» می‌گذرد، و این سریال با وجود ادعای ساترا مبنی بر اینکه مشکلی برای پخش ندارد، کماکان اجازه توزیع ندارد و عملا به محاق توقیف رفته است.
به گزارش جدید پرس:

نزدیک به یک ماه از توقف پخش سریال کمدی «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی می‌گذرد و این سریال کماکان مجوز پخش ندارد.

پس از پخش قسمت بیستم سریال شبکه مخفی زنان در روز جمعه  نهم دی ماه 1401 ، توزیع این سریال متوقف شد. الان یک ماه از توقف پخش سریال کمدی افشین هاشمی می‌گذرد اما هنوز مشکلات آن برای توزیع قسمت‌های باقی مانده مرتفع نشده است.

به دنبال عدم پخش قسمت بیست ویکم ، فیلم‌نیوز در خبری اعلام کرد که سریال شبکه مخفی زنان توقیف شده و اجازه پخش ندارد، در واکنش به انتشار این خبر محمد صادق افراسیابی، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، اعلام کرد هیچ مشکل جدی برای پخش سریال «شبکه مخفی زنان» وجود ندارد و مواردی که مطرح است حتما با تعامل با پلتفرم و گفت و گو حل خواهد شد.

افراسیابی این موضوع را روز سه‌شنبه بیستم دی ماه اعلام کرد و توقع می‌رفت حداکثر بعد از گذشت یکی، دو هفته پخش سریال از سر گرفته شود، اما حالا چند هفته‌ای از این ماجرا می‌گذرد و سریال «شبکه مخفی زنان» کماکان اجازه توزیع ندارد و عملا به محاق توقیف رفته است.

توقف پخش این سریال با عدم توزیع آن در روز جمعه چهاردهم بهمن ماه وارد پنجمین هفته خود شد . هنوز نسبت به ماجرای تداوم عدم پخش سریال «شبکه مخفی زنان» کارگردان ، پلتفرم پخش کننده و ساترا واکنشی نشان نداده‌اند و مشخص نیست این روند تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد.

«شبکه مخفی زنان» یک درام کمدی است که در 30 قسمت آماده پخش شده، تاکنون 20 قسمت از این سریال توزیع شده و پخش ده قسمت پایانی آن باقی مانده است.

این سریال براساس متنی از محمد رحمانیان با بازی لیلا حاتمی، شبنم مقدمی، مهدی هاشمی، حمید فرخ نژاد، شقایق دهقان، امیر حسین رستمی و…. به شکل اختصاصی برای پخش از پلتفرم«نماوا» تهیه و تولید شده است.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها