کد خبر: ۲۴۷۹۶
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
رایان رینولدز و راب مک‌الهنی با موفقیت در رکسام، باعث جذب افراد مشهور به خرید باشگاه‌ها شدند.
به گزارش جدید پرس:

این دو ستاره هالیوودی در طول یک فصل تاریخی، اژدهای سرخ را به لیگ فوتبال هدایت کرده‌اند و از زمان ورود به باشگاه در سال ۲۰۲۰، باشگاه ولزی را احیا کرده‌اند. این موضوع سوالات زیادی را در مورد افراد مشهور دیگری که می‌توانند به چنین موفقیتی برسند، ایجاد کرده است.

تام هنکس که از طرفداران پر و پا قرص تیم لیگ برتری استون‌ویلا است، آخرین فردی است که در مورد تکرار آنچه در رکسام اتفاق افتاده از او سوال شده. اما او اعتراف کرد که ایده خرید باشگاه محبوبش با سرمایه‌گذاری در یک باشگاه مانند باشگاه رینولدز و مک‌الهنی کاملا متفاوت است. هنکس در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی گفت: «فکر می‌کنم رکسام در مقیاس اقتصادی کمی متفاوت از استون‌ویلا است. فراتر از حد توان من است.»

هنکس قرار نیست باشگاه را بخرد اما گاهی در ویلاپارک حضور دارد و در اوایل فصل مهمان افتخاری بازی استون‌ویلا و آرسنال بود که آرسنال پیروز میدان شد. او در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه با جیمز کوردون در مورد اینکه بلافاصله با شنیدن نام ویلا طرفدار این تیم شد توضیح داد. او گفت: «و من فکر کردم «آستون ویلا»، چه مکان زیبایی برای تعطیلات است! استون ویلا... ویلای زیبایی است، درهای فرانسوی را باز می‌کنید، بندر زیبای استون جلوی چشم شماست. بعد معلوم شد که باشگاه در بیرمنگام است. البته مشکلی نیست، بیرمنگام مشکلی ندارد، اما به درد افراد خوشگذران نمی‌خورد. من از آن موقع طرفدار استون‌ویلا شدم، یک بار بازی آنها را در آمریکا دیدم و بله طرفدارشان هستم.»

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها