کد خبر: ۱۳۸۶۵
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
قیمت طلا و سکه امروز در بازار تهران روند صعودی را طی کرده است. با این حال قیمت سکه بهار آزادی نوسانی است اما قیمت طلا و سکه امامی افزایش را تجربه کرده است.
به گزارش جدید پرس:

قیمت طلا و سکه امروز صعودی است؛ امروز در بازار طلا، هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 496 هزار تومان قیمت خورد که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته افزایش نشان می‌دهد. قیمت طلای 18 عیار در آخرین معامله روز گذشته یک میلیون و 491 هزار تومان بوده است.

در آن سوی بازار، قیمت سکه امامی امروز افزایش داشته است. این نوع از سکه امروز روی قیمت 16 میلیون و 352 هزار تومان بازگشایی شد. قیمت سکه امامی در حال حاضر 16 میلیون و 355 هزار تومان و حباب آن یک میلیون و 755 هزار تومان است.

سکه بهار آزادی هم امروز نوسانی بوده است. سکه بهار آزادی در حال حاضر با قیمت 15 میلیون و 507 هزار تومان معامله می‌شود. گفتنی است نرخ بازگشایی این نوع سکه در روز جاری 15 میلیون و 505 هزار تومان بوده است که بر اساس نوسانات روز، اکنون افزایشی است. حباب سکه بهار آزادی نیز هم‌اکنون 895 هزار تومان است.

نیم‌سکه هم امروز 8 میلیون و 850 هزار تومان قیمت خورده و نسبت به روز گذشته افزایش داشته است. حباب نیم‌سکه اکنون یک میلیون و 549 هزار تومان است.

ربع سکه نیز با قیمت 5 میلیون و 850 هزار تومان است که نسبت به دیروز رشد نشان می‌دهد و هم ‌اکنون با حباب دو میلیون و 196 هزار تومانی معامله می‌شود.

سکه گرمی هم امروز سه میلیون و 350 هزار تومان است که نسبت به دیروز کاهشی است اما نسبت به نرخ بازگشایی افزایشی است. حباب آن نیز اکنون یک میلیون و 551 هزار تومان است.

بدین ترتیب قیمت طلا و سکه امروز هم روند معاملات را صعودی آغاز کرده‌اند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها