کد خبر: ۸۵۰۹
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
باتوجه به صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه و ورود استقلالی ها در هفته گذشته، حالا پرسپولیسی ها منتظر یک حضور تاریخی در استادیوم هستند.
به گزارش جدید پرس:

چیزی حدود ۴ سال از اولین و آخرین حضور زنان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی می‌گذرد، حضوری تاریخی در دیدار برگشت مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن که در فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد.

اما بعد از آن مسابقه تاریخی در ورزشگاه آزادی، حالا زنان پرسپولیسی چشم انتظار مجوز ورودشان به این استادیوم برای حمایت از تیم محبوبشان در یک بازی داخلی هستند، اتفاقی که به نظر می‌رسد چهارشنبه شب رخ خواهد داد.

دختران استقلالی در دیدار هفته گذشته تیم محبوب‌شان مقابل مس کرمان موفق به خلق تصاویر زیبایی از حضور زنان در استادیوم شدند و پیش از این نیز دختران پرسپولیسی در آبان ۹۷ مقابل کاشیما تصاویری به این زیبایی خلق کرده بودند، اما این اولین بار است که زنان پرسپولیسی امکان حمایت از تیم محبوب‌شان در یک بازی داخلی را خواهند داشت.

 

در نهایت به نظر می‌رسد فقط چند روز تا روز فراموش نشدنی برای زنان خوش‌شانس پرسپولیسی مانده‌است، دختران خوش اقبالی که موفق شوند در دقایق ابتدایی وارد سامانه فروش الکترونیکی بلیت شوند و سهمی از ظرفیت اندک حضور زنان در ورزشگاه را داشته باشند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها