کد خبر: ۶۱۱۲
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از واردات یک میلیون و ۳۱۵ هزار تن گندم و روغن خام خوراکی در چهار ماه نخست امسال از طریق بندر امام خمینی(ره) به کشور خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

امید جهان نژادیان با اشاره به واردات محصولات استراتژیک از طریق بندرامام خمینی به کشور، اظهار کرد: در چهارماه نخست امسال یک میلیون و ۳۱۵ هزار تن گندم و روغن خام خوراکی از طریق بندر امام خمینی (ره) وارد کشور شده است.

وی ادامه داد: از این مقدار یک میلیون و ۲۰۰هزار تن گندم و ۱۱۵ هزار تن روغن خام خوراکی است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه این مقدار گندم و روغن خام خوراکی به سفارش شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران وارد شده است، گفت: این اقلام به وسیله ۲۰ فروند کشتی اقیانوس پیما از کشورهای مختلف خریداری و وارد بندرامام خمینی(ره) شد.

جهان نژادیان ادامه داد: چند فروند کشتی حامل گندم و روغن خام خوراکی نیز در مسیر بندر امام خمینی(ره) هستند که به زودی وارد لنگرگاه این بندر می‌شوند و پس از تخلیه و بارگیری، محصولات آن‌ها به مقاصد مورد نظر حمل خواهد شد.

وی با بیان اینکه واردات این محصولات با هدف تامین نیاز مردم انجام می‌شود، گفت: واردات این محصولات استراتژیک بدون هیچ وقفه‌ای در حال انجام است و همچنین در روند تخلیه، بارگیری و حمل این محصولات به مقاصد مورد نظر هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها