کد خبر: ۵۵۲۸۹
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
امکان انتقال سهام عدالت متوفیان و سود آن به حساب وراث فراهم آمده؛ اما اگر وارثان بخواهند تا قبل از پایان سال سود خود را دریافت کنند، فقط تا ۱۰ اسفند برای انتقال آن فرصت دارند. در غیر اینصورت، سود سهام آنها جزو مطالبات منظور شده و تا دوره بعدی واریز سود سهام عدالت به حسابشان واریز نخواهد شد.

 مرحله دوم سود سهام عدالت تا قبل از پایان سال به حساب دارندگان این سهام واریز خواهد شد و وراث سهام عدالت متوفیان نیز به شرط انجام امور مربوط به انتقال سهام فرد متوفی تا ۱۰ اسفند، در همین بازه زمانی سود خود را دریافت خواهد کرد. پیش از این تمهیدات لازم برای انجام تمامی خدمات مربوط به انتقال سهام عدالت متوفیان در ۴ بانک و دفاتر ۴۴ کارگزاری منتخب به صورت رایگان اندیشیده شده بود.
راهنمای انتقال سهام عدالت متوفیان

وراثان متوفیانی سهام عدالت داشته‌اند، بعد از مراجعه به درگاه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس «ddn.csdiran.ir» و مشخص شدن زمان تشکیل پرونده برای آغاز فرایند انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث، باید به یکی از 4 بانک یا 44 کارگزاری منتخب مراجعه کنند.

انتقال سهام عدالت متوفیان با مراجعه به بانک‌های «ملی، ملت، پارسیان و تجارت» و کارگزاری‌های منتخب «مفید، آگاه، معاملات آرتان، توسعه فردا، آتیه، سهام پژوهان، دانایان پارس، آبتین استاک، توسعه اندیشه دانا، آرمان تدبیر نقش جهان، شاخص سهام، سهم آشنا، ساوآفرین، سرمایه‌گذاری ملی، آراد ایرانیان، فارابی، هامرز، آسمان، نماد شاهدان، مبین سرمایه، نهایت نگر، پویان، هوشمند رابین، شهر، تدبیرگران فردا، کاریزما، اندیشه و بینش پیشرو، بازار سهام، ملل پویا، آرمون بورس، آپادانا، اقتصاد بیدار، خبرگان، کالای خاورمیانه و دفاتر کارگزاری بانک‌های سامان، رفاه، سپه، پاسارگاد، انصار، تجارت، ملت و پارسیان، ملی و کارآفرین» قابل انجام است.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها