کد خبر: ۵۵۰۰۷
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
شهردار منطقه ۱۰ از آغاز ایجاد تغییرات در بزرگراه شهید تواب صفوی از جمله حذف رفیوژ میانی و گارد ریل های لاین کندرو خبر می دهد.

مهدی اخ الصنایع در بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه موسسه فرهنگی و مطبوعاتی همشهری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بازپس گیری یکی از املاک متعلق به شهرداری تهران در این منطقه می گوید :بسیاری از املاکی که از سال های گذشته در اختیار مجموعه مدیریت شهری نبود یا اسنادش به نام مدیریت شهری نبود، خوشبختانه در این دوره به نام شهرداری تهران شده و بیش از ۱۶ هزار ملک سندش به نام شهرداری تهران بازگشت.

او افزود: بیش از ۱۷، ۱۸ سال بود که این اسناد به نام شهرداری تهران نشده بود، خدا را شکر اقدامات خوبی در این حوزه انجام شد. گود جیحون هم در اختیار پیمانکار بود اما سالیان سال است که آنها به تعهد خود عمل نکرده اند و این عدم تعهد باعث شد تا شهرداری از طریق قضایی ورود کند و و توانستیم در این پرونده رای مثبت بگیریم و اکنون در مرحله دوم حقوقی هستیم که امیدواریم در این مرحله نیز این زمین را به املاک شهرداری برگردانیم.

اخ الصنایع در خصوص ایجاد تغییرات در بزرگراه شهید نواب صفوی افزود: در حال حاضر ما مشغول آزمون و خطا درباره مجموعه بزرگراه نواب هستیم. مجموعه مدیریت شهری سالها است که قصد دارد رفیوژ وسط بزرگراه‌ها را تغییر دهد. با توافق صورت گرفته، منطقه ۱۰ قرار شده که به عنوان متولی این کار را مدیریت و پیگیری کند و خدا را شکر همکاران ما این کار را آغاز کردند و این کار را جلو می‌برند. ما نگاه‌مان این است که رفیوژ وسط بزرگراه نواب ساماندهی شده از نقطه بی دفاع شهری خارج شود. گارد ریل‌ها جمع آوری و ایمن سازی به صورت جدید صورت بگیرد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها