کد خبر: ۵۴۴۶۱
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
معاون فرهنگی اجتماعی فراجا از آغاز اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی خبر داد.

سردار سعید منتظر المهدی با حضور در مسجد جامع نارمک درباره اجرای طرح همیاران آرامش گفت: با  همکاری ایجاد شده میان پلیس و وزارت کشور، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و ... طرح همیاران آرامش اجتماعی آغاز شد.

وی افزود: این طرح امروز در مسجد سمنگان در محله سمنگان  به صورت آزمایشی کلید خورد و در صورت موفقیت در سراسر کشور ایجاد خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با بیان اینکه ایجاد آرامش اجتماعی اهمیت بسیاری دارد، گفت: پلیس نیز به دنبال تحقق همین آرامش است و در این زمینه از کمک مردم استفاده خواهد کرد.

منتظرالمهدی درباره جزئیات طرح همیاران آرامش نیز گفت:  در این طرح کاهش آسیب اجتماعی با رویکرد محله محور مورد توجه و در اولویت قرار گرفته و امیدواریم که اجرای آن کمک کند تا کمتر شاهد بروز پدیده‌های اجتماعی مانند اعتیاد، سرقت، کلاهبرداری، جرائم سایبری و ... باشیم.

وی ادامه داد: در این طرح، پلیس اقدام به آموزش به مردم خواهد کرد و همچین از ظرفیت خود مردم نیز در موضوع آموزش استفاده خواهد کرد تا مشارکت مردم برای حل مشکلاتشان ایجاد شود. همچنین در این طرح خدماتی مثل خدمات درمانی و مشاوره‌ای نیز ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا افزود: معتمدین محل برای حل مشکلات هم محلی های خود با پلیس همکاری می کنند. پلیس هدایت و مدیریت این امر را توسط کلانتری ها انجام خواهد داد و کلانتری ها مسئولان را جمع کرده، مشکلات را بیان کرده و با همکاری مردم مشکلات رفع می‌شود.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها