کد خبر: ۵۴۲۷۴
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
در بحبوحه رشد قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، شیبا اینو (SHIB) در آستانه عبور از سطح مقاومت مهمی است که برای مدت‌ها، میدان جنگی برای خریداران و فروشندگان بوده است.

شیبا اینو در آستانه خروج از منطقه‌ای به نام منطقه‌ سودآوری (profitability cluster) است که بین قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۹ و ۰٫۰۰۰۰۱ دلار قرار دارد. این منطقه بسیار قابل‌توجه است؛ زیرا بیش از ۱٫۳ تریلیون شیبا را در خود جای داده که نشان‌دهنده فشار فروش بالقوه است.
شیبا در آستانه شکستن مقاومت ۱٫۳ تریلیونی! رشد قیمت SHIB ادامه خواهد یافت؟
منطقه‌ سودآوری یک مفهوم مهم در تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال است که محدوده قیمتی را نشان می‌دهد که قبلاً در آن، حجم زیادی از یک توکن خریداری شده است. با نزدیک شدن قیمت به این محدوده، سرمایه‌گذارانی که در این سطوح خرید کرده بودند، ممکن است به دنبال فروش باشند – یا در نقطه سر به سر یا برای کسب سود – که می‌تواند منجر به افزایش فشار فروش شود.

برای شیبا، عبور از این منطقه فقط یک نقطه عطف تکنیکال نیست، بلکه یک نقطه عطف روانی نیز است؛ زیرا ممکن است فشار سربار فروشندگانی را که به دنبال خروج از موقعیت خود هستند، کاهش دهد و رشد قیمت SHIB را آسان‌تر کند.
بنابراین، اگر روند رو به رشد اخیر شیبا ادامه یابد، مسیر آتی آن به طور فزاینده‌ای خوش‌بینانه به نظر می‌رسد. یک بریک آوت قاطع به بالاتر از سطح ۰٫۰۰۰۰۱ دلار می‌تواند احساسات صعودی پیرامون این دارایی را تأیید کرده و به طور بالقوه، موج جدیدی از علاقه و سرمایه‌گذاری را آغاز کند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها