کد خبر: ۵۴۰۳۷
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو اخیراً همکاری استراتژیکی را با K9 Finance، یک پلتفرم پیشرو در زمینه مشتقات لیکویید استیکینگ (Liquid Staking Derivatives) آغاز کرده است که هدف آن، فراهم شدن استیکینگ یکپارچه توکن بون (BONE) در بلاکچین لایه دوم شیباریوم است.

در همین راستا، لوسی، یکی از اعضای برجسته تیم شیبا اینو، به اعضای جامعه خود اطمینان داده که در نتیجه این همکاری، فرآیند استیکینگ توکن بون کارآمدتر و منعطف‌تر خواهد شد. اولین هدف، ارائه استیکینگ بدون دردسر BONE در شیباریوم است، به این صورت که توکن‌های بون به یک گره اعتبارسنج واگذار شده و این امر به نوبه خود، بلاکچین شیباریوم را ایمن‌تر خواهد کرد. دومین هدف، ارائه توکن‌ KnBONE علاوه بر پاداش‌های BONE است. طبق گزارش‌ها، توکن‌های KnBONE قرار است به ‌عنوان نماینده توکن‌های BONE استیک‌شده عمل کرده و می‌توان آن‌ها را قبل از دوره بازپرداخت، آزادانه معامله کرد. زمانی هم که کاربر بخواهد توکن‌های BONE خود را آزاد کند، این کار با بازگرداندن مقدار معادل KnBONE، انجام خواهد شد.
به دنبال انتشار این اخبار، قیمت توکن بون به طرز چشمگیری افزایش یافت. در زمان نگارش این خبر، توکن BONE در محدوده قیمتی ۰٫۶۳۵ دلار معامله می‌شود که در بازه زمانی روزانه و هفتگی، به ترتیب ۷٫۵ و ۱۵٫۵ درصد رشد دارد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها