کد خبر: ۵۴۰۰۸
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از مردم معذرت خواهی می‌کنم، باید امروز آن‌ها را خوشحال می‌کردیم و به فینال می‌رفتیم.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا امروز چهارشنبه به مصاف تیم ملی قطر رفت که این دیدار ۳ بر ۲ به سود قطر به پایان رسید.

امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: از مردم ایران عذرخواهی می کنم. ما باید امروز آنها را خوشحال می کردیم و به فینال می رسیدیم اما شانس یارمان نبود. یکی از بازی‌های خوبمان را در نیمه دوم انجام دادیم‌. کلی موقعیت و فرصت داشتیم اما تبدیل به گل نکردیم.

قلعه نویی ادامه داد: فوتبال همین است. وقتی موقعیت ها را گل نکنید تنبیه می شوید. بعد از تساوی دو - دو کلی موقعیت داشتیم و تنها پنج دقیقه فرصت داشتیم. گل سوم را هم میلیمتری در موقعیت آفساید زدند.

وی با بیان این که به تیم ملی قطر تبریک می گویم ادامه داد: من به بازیکنانم نمی توانم ایراد فنی بگیرم. تنها ایراد فنی این بود که از موقعیت استفاده نکردند.

سرمربی تیم ملی ایران درباره باخت های ایران در ۵۰ سال اخیر در بازی های حساس تصریح کرد: ایراد فنی نمی توانیم از این بازی بگیریم‌. ولی ایجاد موقعیت کردیم و موقعیت زیادی داشتیم. توپ هایمان تبدیل به گل نشد. ژاپن و کره جنوبی و عربستان با این همه هزینه در دوره های قبلی شکست خوردند.

امیر قلعه نویی افزود: من از کسی نمی توانم ایراد فنی بگیرم. مقصر باخت من هستم نه فدراسیون و نه هیج کس دیگر.از لحاظ فنی باید امروز چهار پنج گل می زدیم‌.در بحث ساختار سازی نیاز به بحث مفصل دارد. خیلی خیلی ناراحتم. یکی از شب های بد زندگی من است که به ۲۰۰۷ برگشتم اما بازهم می گویم نمی توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها