کد خبر: ۵۳۸۶۱
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید: تک تک بازیکنان ما از نظر فنی خیلی بالاتر از بازیکنان قطر هستند تنها مساله‌ای که نباید بازیکنان را تحت‌الشعاع قرار دهد حواشی بازی است که قطر در این زمینه توانایی بالایی دارد و جنگ روانی درست می‌کند.

 درباره بازی ایران برابر قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: بازی‌های تیم ملی ایران شاید در مرحله مقدماتی کمی نوسان داشت اما هر چه جلوتر رفتیم شرایط آن بهتر شد و پیشرفت خوبی داشت؛ به طوری که معتقدم بازی که در نیمه دوم برابر ژاپن که یکی از قدرت‌های برتر آسیاست، ارائه داد اگر همان بازی را تکرار کند قطعا تا مرحله فینال پیش خواهد رفت.

وی گفت: تک تک بازیکنان ما از نظر فنی خیلی بالاتر از بازیکنان قطر هستند تنها مساله‌ای که نباید بازیکنان را تحت الشعاع قرار دهد حواشی بازی است که قطر در این زمینه توانایی بالایی دارد و جنگ روانی درست می‌کند. اگر کادر فنی تلاش کند تا بازیکنان را از مسائل روانی دور کند تا در آرامش و با تمرکز بالا بازی را برابر قطر دنبال کنند قطعا با پتانسیل و توانمندی بالایی که بازیکنان ما از نظر بدنی، قدرت دوندگی و اجرای کارهای تاکتیکی دارند به راحتی می‌توانند قطر را شکست دهند.

بازیکن سابق فوتبال ایران درباره ضعف تیم ایران، اظهار کرد: در عمق دفاع یک مقدار دچار مشکل هستیم. البته با حضور امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی این ضعف تا حدودی مرتفع شده اما به نظر می‌رسد برای تیم ایران که در حال حاضر یکی از تیم‌های پرقدرت آسیاست این ضعف کاملا باید مرتفع شود تا حضور قویتری در ادامه بازی‌ها داشته باشیم.

گروسی در پایان گفت: در بازی روز چهارشنبه برابر قطر بازیکنان باید با آرامش و تمرکز بالا بازی کنند. البته تیم ایران در حال حاضر به یک هماهنگی و انسجام رسیده و اگر تا حدودی در اوایل بازی نوسان داشت این نوسانات از بین رفته و هماهنگی خیلی خوبی دارند. الان شرایط ایران به گونه‌ای است که به یکی از قدرت‌های برتر آسیا تبدیل شده و دوندگی و توانایی بازیکنان بالاتر رفته، امیدوارم این روند در بازی‌های بعد نیز ادامه داشته باشد تا شاهد حضور تیم ایران در مرحله فینال باشیم.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها