کد خبر: ۵۳۷۸۱
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ‌مردم برای تأمین امنیت مرزهای غرب کشور به کمک سپاه آمده‌اند، گفت: امنیت پایدار مردمی در غرب کشور برقرار است و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه نداریم.

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آغاز دهه مبارک فجر و طلیعه چهل و پنجمین بهار آزادی در پاسخ به این سؤال که ‌امنیت غرب کشور چگونه برقرار می‌شود؟ اظهار داشت: در بحث امنیت مناطق مرزی خصوصاً مناطق غرب و شمال غرب کشور با اقتدار و حضور قدرتمند نیروهای مسلح به ویژه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی زمینی سپاه و همراهی مردم، امنیت را در این مناطق ایجاد کرده‌ایم.

وی گفت: بخش اعظم نیروهایی که برای امنیت این مناطق تلاش می‌کنند بسیجیان و مردمانی هستند که از منطقه به کمک ما آمده‌اند و در مرزها، روستاها، جاده‌ها و در شهرهای مرزی امنیت پایدار مردمی را برقرار کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با تأکید بر اینکه امنیت پایدار مردمی در غرب کشور برقرار است، تصریح کرد: نیروهای مسلح به ویژه نیروهای سپاه پاسداران ضامن تأمین امنیت پایدارند و همواره شاهد جانفشانی این مجاهدان در راه امنیت و آرامش مردم هستیم.

پورجمشیدیان افزود: خوشبختانه امنیت کاملاً پایدار در غرب کشور به ویژه استان کردستان برقرار است و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه نداریم.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها