کد خبر: ۵۲۹۹۷
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام‌کرد: ترافیک در محورهای چالوس و هراز سنگین است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی نشان می‌دهد که ترافیک در محور چالوس مسیر (مسیر جنوب به شمال) حدفاصل «بیلقان» تا «سرودار»، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) حدفاصل امامزاده هاشم تا پیست آبعلی سنگین است.

تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت مسیر (مسیر رفت و برگشت) روان است، ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

همچنین ترافیک در مسیر آزادراه قزوین- کرج در برخی از مقاطع نیمه سنگین و در مسیر آزادراه قم- تهران حدفاصل بهشت زهرا تا میدان جهاد و محور تهران- لواسان محدوده گردنه «قوچک» سنگین است.

آخرین وضعیت جوی بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خوزستان، یزد و کهگیلویه و بویراحمد و پدیده مه گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، البرز، گلستان، قزوین و خراسان رضوی را نشان می‌دهد.

برپایه گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، محورهای غیرشریانی پونل- خلخال، هشتگرد- طالقان، اهر- ورزقان مسدود و همچنین محورهای سروآباد- پاوه، سی سخت- پادنا، گنجنامه- تویسرکان و وازک- بلده دارای انسداد فصلی هستند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها