کد خبر: ۵۲۴۹۱
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
امیر قلعه نویی در جریان بازی با هنگ‌کنگ با چهره‌ای گرفته روی نیمکت تیم ملی حضور داشت.

 امیر قلعه نویی در هفته‌های اخیر با چهره‌ای خندان و مصمم در تمرینات، مسابقات و کنفرانس‌های مطبوعاتی شرکت می‌کرد اما در جریان بازی امروز با اشتباهات فردی پرتعداد بازیکنان ایران و فرصت سوزی‌هایی که صورت گرفت با چهره‌ای درهم و کلافه روی نیمکت تیم ملی حضور داشت.

ورزش سه در این خصوص نوشت: توقع بالای امیر قلعه نویی و کادرفنی تیم ملی از بازیکنانش بالا است، بازیکنانی که تجربه‌های بین‌المللی زیادی دارند و میدان‌های بزرگی دیده‌اند نباید مقابل هنگ کنگ با اشتباهات فردی تیم را تحت تاثیر قرار دهند و شاید بزرگترین دلیل ناراحتی امیر قلعه نویی همین مسئله بود.

البته سرمربی تیم ملی در کنار انتقاداتی که به شاگردانش داشت حمایت جانانه‌ای از آنها انجام داد و اعتقاد داشت که بازیکنان ایران دوندگی بالایی در این مسابقه داشتند و نباید زحمات آنها را نادیده گرفت، امکاناتی که در اختیار آنها قرار گرفته نسبت به گذشته کمتر است اما توقعات از آنها بالاست و اگر انتقادی می‌شود حق طبیعی خواهد بود اما این انتقالات نباید حب و بغض در آن وجود داشته باشد.

اگر از زاویه‌ای دیگر به بازی با هنگ‌کنگ هم نگاه کنیم شاید بد نباشد که تلنگر محکم به تیم ملی در یک بازی کم اهمیت‌تر که با برد هم همراه شد اتفاق افتاد تا ملی‌پوشان ایران از این مسابقه درس گرفته و در دیدارهای مهم بهترین کیفیت خود را ارائه کنند.

تیم ملی از فردا تمرینات ریکاوری و پس از آن تمرینات تاکتیکی بازی با امارارت را آغاز خواهد کرد و با کار کردن روی مسائل ضعف و قوت شرایط بهتری را در ادامه مسابقات تجربه خواهد کرد.

 

عکس‌| خشم و کلافگی قلعه‌نویی از نمایش ضعیف تیم ملی

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها