کد خبر: ۵۲۴۳۳
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مرد کانادایی به لطف ایرتگ مخفی، ماشین دزدیده شده‌ی خود را در عرض چند ساعت پیدا کرد.

ردیاب ایرتگ اپل بار دیگر در سرفصل اخبار برای کمک به افراد برای ردیابی خودروی دزدیده شده قرار گرفته است. این بار مردی در کانادا می‌گوید که از خواب بیدار و متوجه شده که ماشین او را دزدیده‌اند، اما به لطف ایرتگ چند ساعت بعد آن را پس گرفت.

به گزارش CTV News، آقای سامر منصور حدود شش ماه پیش تصمیم گرفت یک ایرتگ را در ماشین خود بصورت مخفی تعبیه کند. او داستان‌های دیگری از افرادی که از ایرتگ برای بازیابی اموال مسروقه استفاده می‌کردند شنیده بود و دریافت که این ردیاب ارزش سرمایه‌ گذاری 29 دلاری را دارد.

ایرتگ اپل خودروی دزدیده شده را پیدا کرد!

وی توضیح داده که وقتی در حال مراقبت از پسرش بوده، با عجله از ماشینش پیاده شده و یادش رفته بوده که شیشه‌ی ماشین را بالا بدهد. دزد هم از این موقعیت استفاده می‌کند و شبانه ماشین او رو به سرقت می‌برد. صبح روز بعد، برادر سامر اولین کسی بود که متوجه دزدیده شدن ماشین شده بود. سامر بعد از خبر دار شدن برنامه‌ی Find My را بررسی و لوکیشن ماشین را به‌کمک ایرتگ پیدا کرد، وی در حالی که با برادرش به آن موقعیت می‌رفت، پلیس را نیز درجریان گذاشت و نهایتا ماشینش را پس گرفت.

جالب است بدانید که شهر واشنگتن دی سی پس از شهر نیویورک برای کاهش سرقت خودرو از ایرتگ استفاده می‌کند. همانطور که توسط WAMU گزارش شده است، واشنگتن دی سی، ایرتگ‌های رایگان را به ساکنان محله‌هایی که سرقت ماشین در آن‌ها زیاد هست می‌دهد تا در صورت سرقت خودرو به آن‌ها کمک کند تا ماشین خود را ردیابی کنند و دزدها نیز دست گیر شوند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها