کد خبر: ۵۲۲۶۸
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
سرمربی تیم ملی فلسطین می‌گوید بازی با امارات یک شروع تازه برای این تیم برای سمت صعود به مرحله حذفی جام ملت‌ها خواهد بود.

 فلسطین در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه چهار بر یک مغلوب ایران شد و امارات نیز با نتیجه سه بر یک مقابل هنگ کنگ به پیروزی رسید. حالا فلسطین باید در تقابل با امارات حداقل یک امتیاز از این بازی کسب کند تا امیدهای خود را برای صعود به دور حذفی به عنوان یکی از چهار تیم برتر رده سوم با حفظ کند.

مکرم دبوب، سرمربی فلسطین، در نشست خبری پیش از این باری گفت: ما می‌دانیم که بازی امارات سخت خواهد بود، زیرا این بازی کلید صعود به دور دوم است. امارات آخرین بازی خود را با ایران انجام می‌دهد و ممکن است در آن بازی موفق به کسب امتیاز نشود، بنابراین بازیکنانش ممکن است در مقابل فشار زیادی وارد کنند.

وی افزود: بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود و باید نتیجه مثبتی کسب کنیم. باید بهتر بازی کنیم، چون در بازی ایران هیجان بیش از حدی در تیم‌مان وجود داشت. امیدوارم بازی با امارات، شروع خوبی برای ما باشد.

سرمربی تونسی با اشاره به بازی با ایران عنوان کرد: بازی ایران پس از نمایش قوی در سه بازی دوستانه گذشته قبل از مسابقات، شوکه کننده بود اما خدا را شکر که اشتباهات در مقابل ایران رخ داد، نه برابر تیم‌های دیگری که برای کسب سهمیه صعود با ما رقابت می‌کنند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها