کد خبر: ۵۱۵۵۰
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
فرماندار شوش با تاکید بر ساماندهی بازار این شهرستان و کنترل قیمت کالاها و مواد غذایی گفت: بازار شب برای نخستین باردرشوش برپا میشود

محسن حویزه روز یکشنبه در نخستین جلسه هماهنگی بازارشب شهرستان شوش با حضورمعاونین سیاسی اجتماعی،برنامه ریزی وعمرانی ودستگاههای اداری شهرستان اظهار داشت: ساماندهی بازار این شهر یکی از مطالبات مردم بوده که با تحقق آن چهره و منظر شهری شوش نیز از وضعیت نامناسب فعلی خارج شده و دستفروشان نیز با استقرار در بازارچه ای مشخص بدون سد معبر و در غرفه هایی مشخص به کار و فعالیت خواهند پرداخت.

وی از شهرداری، اصناف و نیز سایر دستگاه های مرتبط با بازار، خواست در راستای ساماندهی بازار شهر شوش نسبت به جانمایی و برپایی بازارچه شوش برای انتقال دستفروشان به آن محل اقدام نمایند.

فرماندار شوش برپایی بازارچه روز و شب در شوش را راهکاری مناسب برای کنترل قیمت ها همچنین کاهش بار ترافیکی در هسته این شهر دانست.

تاکید فرماندار شوش بر نرخگذاری کالاها و خدمات

فرماندار شوش در ادامه این جلسه با تاکید بر نرخگذاری کالاها و خدمات از سوی اصناف، از اداره تعزیرات و اصناف این شهرستان خواست با هماهنگی و برنامه ریزی نسبت به نرخگذاری کالاها و خدمات برای هر صنف اقدام نمایند تا قیمت ها کنترل شود.

وی در ادامه از اصناف و بازاریان شوش خواست برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی ، عرضه کالاهای تو لید داخل را در اولویت قرار دهند

فرماندار شوش همچنین بر آرامش و امنیت بازار تاکید کرد و از نیروی انتظامی خواست همچنان در راستای وظیفه قانونی خود در زمینه تامین امنیت بازار شوش اقدام نماید.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها