کد خبر: ۵۰۵۴۵
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
روز گذشته شهرداری ایلام با نصب بنر در سطح شهر با عنوان نامه دادستان عمومی و انقلاب شهر ایلام، نصب هر گونه بنر ترحیم با مضمون حلالم کنید را ممنوع اعلام کرد، خبری که دادستانی آن را تکذیب کرده است.

سال ۹۹ شهرداری ایلام نصب بنر و هرگونه اطلاعیه با عنوان حلالم کنید را ممنوع کرده بود که همان زمان خبرساز شد و با واکنش های مختلفی همراه بود.

اما این موضوع این روزها در رسانه های کشوری و توسط کابران شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود و شهرداری نیز پاسخ روشنی نداشته است در عین حال با پیگیری، شهرداری از مصوبه خود عقب‌نشینی کرده است.

جنجال نصب بنرهای «حلالم کنید» در شهر؛ بالاخره ممنوع هست یا نیست؟

" این نامه وجود خارجی ندارد و آن شماره نامه واقعی نیست" این را دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام بخشنده می‌گوید و می‌افزاید: این امر مصوبه کمیته پیشگیری از خودکشی دانشگاه علوم پزشکی بوده که مجری آن دادستانی نبوده و دادستان دستور جمع‌آوری بنرها را نداده است.

با توجه به شرایط بغرنج مالی شهرداری و منفعت مالی شهرداری ایلام از نصب بنرها و آگهی های ترحیم، اینک مشخص نیست چه کسی یا کسانی و با چه هدفی، پشت پرده‌ این موضوع هستند که دوباره "پس از سه سال آنهم با انتساب به دادستانی، نصب بنرها را ممنوع کرده اند".

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها