کد خبر: ۵۰۴۲۳
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
با وجود برخی اخبار منتشر شده مبنی بر عقد قرارداد رافائل سیلوا با استقلال اما هنوز توافقی میان دو طرف حاصل نشده است.

رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال در ابتدای فصل با وجود اینکه یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده بود، به واسطه پرداخت نشدن مطالباتش ایران را ترک کرد و شکایتی سنگین را هم در فیفا علیه استقلال انجام داد.

این مدافع برزیلی با شکایت به فیفا باشگاه استقلال را به پرداخت مبلغ 900 هزار دلار محکوم کرده و همین مسئله سبب شده تا مدیران آبی‌پوش راهکار ویژه‌ای را برای بازگرداندن او در نظر بگیرند. مدیران استقلال قصد دارند سیلوا را که با هیچ تیم دیگری قرارداد نبسته به ایران برگردانند و حالا که قرار است این مبلغ را بپردازند، از او در نیم فصل دوم استفاده کنند.

در روزهای گذشته نماینده باشگاه استقلال مذاکراتی را با وکیل رافائل سیلوا داشته و در برخی کانال‌های مجازی شایعاتی مبنی بر توافق برای عقد قرارداد جدید هم منتشر شد اما بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما فعلا تفاهمی حاصل نشده است.

مذاکرات مدیران استقلال با سیلوا در این خصوص ادامه دارد؛ آبی‌ها با تایید فنی سیلوا توسط نکونام قصد دارند هرطور شده این بازیکن را به ایران برگردانند و در نیم فصل دوم از او استفاده کنند، اما فعلا در جلب رضایت او به‌طور کامل ناتوان مانده‌اند.

باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون این مدافع برزیلی رخ می‌دهد و آیا استقلالی‌ها موفق به جلب رضایت سیلوا برای بازگشت او به ایران خواهند شد یا خیر.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها