کد خبر: ۴۹۷۵۴
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
تارا یکی از خودروهای به نسبت تازه‌نفس بازار خودروی ایران است که ۷۷۰ میلیون تومان و یا ۱۵ هزار دلار قیمت دارد.

مدل ۲۰۲۱ شورولت اسپارک به یک رکورد جدید دست یافته است و آن عنوان ارزانترین خودروی آمریکایی است زیرا تریم پایه آن با مدل ۲۰۲۱ هم اکنون ۱۳۴۰۰ دلار قیمت دارد. این لقب قبلا در اختیار میتسوبیشی میراژ قرار داشت که قیمت پایه مدل ۲۰۲۱ آن از ۱۵۵۶۵ دلار آغاز می شود.

 

از ویژگی های کلی خودرو می توان به پیشرانه ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر با ۹۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۹۴ پوندفوت، جعبه دنده سی وی تی، سیستم پایداری الکترونیکی، باک با گنجایش ۳۵ لیتر، دستیار حرکت در سربالایی، فرمان خودکار و رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی اشاره کرد.

آمار مصرف سوخت برای هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۷.۸ لیتر و در بزرگراه ۶.۱ لیتر است.

از امکانات کابین و ایمنی نیز مواردی مانند: سوکت ۱۲ ولت، سیستم صوتی با ۴ یا ۶ بلندگو، وای فای هات اسپات ۴ جی، ایربگ، استراحتگاه دست راننده، بلوتوث، کروز کنترل، گرم کن صندلی ردیف جلو، ورود بدون کلید، پاور ویندوز، دستیار پارک عقب، دوربین عقب، کمربند ۳ نقطه ای، نمایشگر فشار باد لاستیک ها، یو اس بی، دستیار حرکت در سربالایی، نمایشگر ۷ اینچی لمسی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو و ... قابل اشاره هستند.

با پول تارا این خودروهای آمریکایی را سوار شوید!/ عکس

همان طور که گفته شد میتسوبیشی میراژ که در سال ۲۰۲۰ ارزان‌ترین خودرو آمریکا بود، در سال ۲۰۲۱ نیز یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های قابل خرید بود و کماکان در بازار است. هرچند با افزایش محدود قیمت دیگر لقب ارزان‌ترین را در اختیار ندارد.

با وجود افزایش قیمت میتسوبیشی میراژ برای سال ۲۰۲۱، این خودرو همچنان کاراترین خودرو درون سوز ایالت متحده بوده و کمترین میزان مصرف سوخت را دارد. میراژ در دو نسخه هاچ‌بک و سدان قابل خریداری است و هر دو نسخه از پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی سه سیلندر با ۷۸ اسب‌بخار قدرت استفاده می‌کنند.

با پول تارا این خودروهای آمریکایی را سوار شوید!/ عکس

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها