کد خبر: ۴۹۶۷۲
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
ستاره ایرانی برنتفورد نقش اول درگیری سینمایی بازیکنان دو تیم برنتفورد و استون‌ویلا شد.

تیم فوتبال برنتفورد در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه دو بر یک برابر استون ویلا مغلوب شد تا شاگردان اونای امری پا به پای لیورپول و آرسنال در کورس قهرمانی حاضر باشد.

اما بدون تردید پربحث ترین صحنه این مسابقه، درگیری بازیکنان دو تیم پس از گل دوم استون ویلا بود. جایی که سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی برنتفورد پس از یک نمایش کم‌نقص برابر تیم بالانشین ویلا، نحوه شادی گل بازیکنان حریف را برنتابید.

ماجرا از جایی شروع شد که پس از اخراج بازیکن برنتفورد به تصمیم وی ای آر، جو کنار نیمکت ها برگشت و تنش بین دو تیم به بیشترین حد رسید. دقایقی بعد استون ویلا گل مساوی را زد و با توجه به یک یار بیشتر برای زدن گل برتری هم بازی را در اختیار گرفت.

در این دقایق حضور نیکولو زانیولو در زمین هم با تنش همراه بود و ستاره سابق رم با گرفتن توپ در دست خودش جلوی حرکت سریع بازیکنان حریف را گرفت.

این اتفاقات کافی بود تا با گلزنی واتکینز روی ضربه کرنر، هواداران برنتفورد آماده عصیان علیه بازیکنان حریف باشند. واتکینز هم کم نگذاشت و بعد از گل، بدترین مکان ممکن برای خوشحالی را انتخاب کرد و از داخل دروازه حریف به سمت یکی از تماشاگران میزبان که علیه او «هو» می‌کرد، با انگشت اشاره، خودش را اثبات کرد.

اتفاقی که باعث شد سامان قدوس، ستاره ایرانی و آچار فرانسه این ماه توماس فرانک، حرکت اولیه واتکینز را برنتابد و به داخل دروازه و معرکه ویلایی‌ها ورود کند.

سامان که به دنبال خارج کردن بازیکنان ویلا از درون دروازه تیم خودش بود، در این بین با کونسا به شدت درگیر و گلاویز شد تا اینکه بازیکنان دو تیم موفق شدند آنها را از هم جدا کنند. این درگیری در نهایت یک کارت زرد برای قدوس و کونسا در بر داشت.

سامان قدوس که در طول این مسابقه یکی از بهترین نمایش‌های فردی این فصل را داشت و توانسته بود به خوبی از پس مهار وینگرهای تکنیکی حریف بر بیاید، در نهایت این چنین بهت‌زده، شاهد فرو ریختن دروازه تیمش شد.

هافبک موثر تیم ملی ایران که برای پنجمین بازی متوالی به عنوان یک مدافع کناری در ترکیب تیمش به میدان رفته بود، با برعهده گرفتن ماموریت زدن ضربات ایستگاهی و کرنر تیمش در این بازی، نقش تازه‌ای در تیمش به دست آورده و کرنر منجر به گل امروز او در این بازی هم جایگاهش را در باکسینگ‌دی تضمین خواهد کرد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها